Den var nydeliger den vanskelig å strikke?Begynte på en lille Teddy dress til lillebrøster i magen i går .
Dersom vi får enda ei jente så er det mulig jeg hekler rosa kanter på .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den var nydeliger den vanskelig å strikke?Begynte på en lille Teddy dress til lillebrøster i magen i går .
Dersom vi får enda ei jente så er det mulig jeg hekler rosa kanter på .
Er Bella teppe vanskelig å strikke? Er ikke nybegynner, men langt fra ekspertBella teppe
Veldig enkel .Den var nydeliger den vanskelig å strikke?
Nei , det ser verre ut enn det er .Er Bella teppe vanskelig å strikke? Er ikke nybegynner, men langt fra ekspert
Det er jo så mange å velge mellom . Klompelompe og dale garn har mange fineNoen som har tenkt på hentesett enda?
Har ikke begynt, bare vet vi skal ha. Tenker å vente enda før noe bestemmesNoen som har tenkt på hentesett enda?
Ja, tenker å bruke det vi hadde til datter, det var i en fin grønnfarge, så spiller ingen rolle om det er jente el guttNoen som har tenkt på hentesett enda?
Jeg har tenkt å bruke samme som på storesøsken. Kanskje bare strikke noen nye sokker og sånt til settet. Strikket genser og lue i en fin kobberfarge, og har en grå bukse til.Noen som har tenkt på hentesett enda?
Ahh, jeg har lagt hestesentet til storebror i en minneboks slik at han kan få det når han blir voksenJeg har tenkt å bruke samme som på storesøsken. Kanskje bare strikke noen nye sokker og sånt til settet. Strikket genser og lue i en fin kobberfarge, og har en grå bukse til.
Til jenta vår var det mamma som strikka et helt nydelig hentesett. Strikker jo selv, men setter også pris på at andre strikker. Alle bestemødrene rundt om strikker. Så vi har lyst å utfordre noen til å strikke hentesettNoen som har tenkt på hentesett enda?
https://www.ravelry.com/patterns/se...e=no&fit=baby&sort=best&view=captioned_thumbsNoen som vet om steder man får tak i gratis oppskrifter, annet enn drops og dahle? Eller feks tips om noen billige og fine hefter med oppskrifter med klær til baby som nå er i mote?
Takk!https://www.ravelry.com/patterns/se...e=no&fit=baby&sort=best&view=captioned_thumbs
Dette er ett søk i databasen ravelry på norske gratis mønster til baby. sortert etter mest populære på topp
https://www.ravelry.com/patterns/library/norwegian-sweet-baby-cap---djevellue denne lua feks er gratis, kjempefin å bruke og morsom å strikke.
Det er mye drops i lista, men scroll litt og se etter andre ting og.
Om du skrur av "free" i søket kan du få opp de mest populære mønstrene som er tilgjengelig på norsk, og da er det mye petiteknit. Det er gode mønster, og man kjøper enkeltmønster man liker. Veldig mye fint
Lurt å lage seg en konto på ravelry, for da kan man lagre favoritter som man sitter og ser gjennom for å finne tilbake til senere + at om man kjøper mønster via den siden så lagres det i biblioteket der.
Jeg har handlet inn til Louise Hentesett fra Havrebarna. Gleder meg til å legge oppNoen som har tenkt på hentesett enda?