Her kan vi dele inspirasjon og tips, eller bare skravle om strikking! Hva planlegger dere å strikke til spirene?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akuratt nå strikker jeg willums selebukse til storebror. Tenker jeg skal strikke en til spiren også etterhvert. Og så planlegger jeg babyteppe og hestesenter, men da vil jeg vite kjønn førstJeg har nettopp begynt å strikke, men holder på med mitt andre par med baby-tøfler etter en YouTube-video jeg fant som var godt forklart og lavterskel for nybegynnere Har lyst til å strikke babyteppe med tynn tråd på sikt, men må finne et mønster som ikke er alt for vanskelig å følge. Her er lenken til baby-tøflene: https://youtu.be/ohI8r2PrywY
Hva strikker du, Koala?
Så fin farge .Gøy med så små plagg, dette er en arm størrelse 0-1 måned.
Vis vedlegget 406320
Takk syns den er enda finere i virkelighetenSå fin farge .
Er det Olives wrap ?
Bella teppeNoen som har forslag til fine babytepper/vogntepper?
Det må jeg se på! TakkBella teppe
Jeg syns løvfall babyteppe er fintNoen som har forslag til fine babytepper/vogntepper?
Olives blanket er kjempefin. Jeg har også vært kjempeglad i mine "mor signes babyteppe" fra nøstebarn. Enkle å strikke, men utrolig digge å ha.Noen som har forslag til fine babytepper/vogntepper?
Det må jeg sjekke utJeg syns løvfall babyteppe er fint
De må jeg også se påOlives blanket er kjempefin. Jeg har også vært kjempeglad i mine "mor signes babyteppe" fra nøstebarn. Enkle å strikke, men utrolig digge å ha