Strikketråd

Håååper jeg kan bli med her inne å strikke med dere :Heartred
Skal i så fall strikke omslagsbody, babyteppe, hentesett og et par kyser. Brukte strikket omslagsbody mye sist!

Fra sist så har vi en del strømpebukser som er hjemmestrikket.
Sniker litt, håper og jeg får bli med dere i denne terminklubben ❤️ Men lurte litt på hvilke omslagsbodyer du har strikket?

Strikket flere av den fuglemammas omslagsbody sist, kunne tenkt meg noen nye. Har sett både på arlo onesie fra Sandnes garn og nyfødtbody Tiriltunge.

Sniker litt, håper og jeg får bli med dere i denne terminklubben ❤️ Men lurte litt på hvilke omslagsbodyer du har strikket?

Strikket flere av den fuglemammas omslagsbody sist, kunne tenkt meg noen nye. Har sett både på arlo onesie fra Sandnes garn og nyfødtbody Tiriltunge.
Perleomslagsbody og Leonorasflettebody :Heartred

I morgen kommer pakken min med garn til babystrikk!:woot: Holder på med et sett til meg selv så vil gjerne gjøre det ferdig før jeg begynner på noe nytt, aldri strikket så raskt før:hilarious:

Jeg strikker og har holdt på med babystrikk i 2 år nå fordi jeg har vært fast bestemt på at jeg nekter å gi opp å få et barn. Så har strikka litt småtteri som jakke, luer, selebukse, rumper, tøfler, sokker, votter osv. Nå holder jeg på med Mor Signes teppe fra Nøstebarn i fargen mint også hekler jeg er vognteppe. Neste prosjekt er Eucalyptus settet.

Begynner å strikke litt når jeg vet kjønn❤️

Jeg har allerede strikket en ankers trøye, ankers kyse, gamacheoda mini, ankers heldress. (Ja jeg er nok litt over gjennomsnittet glad i strikking, og dette har jeg ventet på leenge) :)

Holder på med lille Teddy-dress nå, blir så mye og god! :Heartpink

Har bestilt garn til Ankers drakt og Ellens hentesett, og startet på en liten ull-«bleie» fra garnstudio med noe restegarn som lå liggende. Gleder meg sååå til å endelig strikke babystrikk til mitt eget barn :Heartred

Følger!! Lærte å strikke for ganske nøyaktig ett år siden! Gleder meg så mye til babyskrikk, men tror jeg drøyer litt med å sette i gang. Kan dog tipse om gratisoppskrifter på fine sokker, gensere og babypledd fra Drops/ garnstudio.com. Jeg har også sett meg ut flere oppskrifter på Petitknit, men er litt irritert over hvor dyrt det er når man må betale for hver minste oppskrift... Kanskje bøker er veien å gå?☺️

Sånn pent, nusselig babytøy er flere av besteforeldrene mye flinkere på enn meg :hilarious: jeg skal heller strikke noen gensere og heldress som kan brukes etter hvert:)

Så gøy med en strikketråd! :D
Jeg strikker masse til barna nå, og gleder meg til mer babystrikk igjen! For øyeblikket er strikkelysten helt forsvunnet da:dead: andre som opplever det også?

Kan ikke strikke jeg :hilarious: Men har en mor som strikker enormt mye. Burde jo få henne til å lære meg det. Var sånn jeg fortalte om førstemann, spurte om hun kunne strikke dåpskjole for meg. Og hun lurte på hvem det var til, og ble helt i sjokk da jeg sa oss- for hun hadde gitt opp barnebarn fra oss:hilarious: heiv seg om halsen på mann min og sa «nå har du vært flink!».

Vi kunne jo kanskje delt oppskrifter her- eller er det fy-fy? Jeg kan ikke reglene..

Kan ikke strikke jeg :hilarious: Men har en mor som strikker enormt mye. Burde jo få henne til å lære meg det. Var sånn jeg fortalte om førstemann, spurte om hun kunne strikke dåpskjole for meg. Og hun lurte på hvem det var til, og ble helt i sjokk da jeg sa oss- for hun hadde gitt opp barnebarn fra oss:hilarious: heiv seg om halsen på mann min og sa «nå har du vært flink!».

Vi kunne jo kanskje delt oppskrifter her- eller er det fy-fy? Jeg kan ikke reglene..
Å så gøy måte å fortelle på! Vi kan ikke dele oppskrifter som er kjøpt, men mye gratis å finne rundt om også. Det kan deles:)

Kjøpeoppskrifter er ikke lov å dele :)

Back
Topp