Klompelompe vinterbarn og turstrikkHvilke bøker har du kjøpt?![]()
Oppskrift på Soria Moria dåpskjolen ble også kjøpt nå på morgenkvisten

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klompelompe vinterbarn og turstrikkHvilke bøker har du kjøpt?![]()

Så gøy! Er så mye fint i vinterbarn-bokaKlompelompe vinterbarn og turstrikk
Oppskrift på Soria Moria dåpskjolen ble også kjøpt nå på morgenkvisten![]()

Sniker litt, håper og jeg får bli med dere i denne terminklubbenHåååper jeg kan bli med her inne å strikke med dere
Skal i så fall strikke omslagsbody, babyteppe, hentesett og et par kyser. Brukte strikket omslagsbody mye sist!
Fra sist så har vi en del strømpebukser som er hjemmestrikket.
Perleomslagsbody og LeonorasflettebodySniker litt, håper og jeg får bli med dere i denne terminklubbenMen lurte litt på hvilke omslagsbodyer du har strikket?
Strikket flere av den fuglemammas omslagsbody sist, kunne tenkt meg noen nye. Har sett både på arlo onesie fra Sandnes garn og nyfødtbody Tiriltunge.

Holder på med et sett til meg selv så vil gjerne gjøre det ferdig før jeg begynner på noe nytt, aldri strikket så raskt før

Men har en mor som strikker enormt mye. Burde jo få henne til å lære meg det. Var sånn jeg fortalte om førstemann, spurte om hun kunne strikke dåpskjole for meg. Og hun lurte på hvem det var til, og ble helt i sjokk da jeg sa oss- for hun hadde gitt opp barnebarn fra oss
heiv seg om halsen på mann min og sa «nå har du vært flink!».Å så gøy måte å fortelle på! Vi kan ikke dele oppskrifter som er kjøpt, men mye gratis å finne rundt om også. Det kan delesKan ikke strikke jegMen har en mor som strikker enormt mye. Burde jo få henne til å lære meg det. Var sånn jeg fortalte om førstemann, spurte om hun kunne strikke dåpskjole for meg. Og hun lurte på hvem det var til, og ble helt i sjokk da jeg sa oss- for hun hadde gitt opp barnebarn fra oss
heiv seg om halsen på mann min og sa «nå har du vært flink!».
Vi kunne jo kanskje delt oppskrifter her- eller er det fy-fy? Jeg kan ikke reglene..
Kjøpeoppskrifter er ikke lov å deleKan ikke strikke jegMen har en mor som strikker enormt mye. Burde jo få henne til å lære meg det. Var sånn jeg fortalte om førstemann, spurte om hun kunne strikke dåpskjole for meg. Og hun lurte på hvem det var til, og ble helt i sjokk da jeg sa oss- for hun hadde gitt opp barnebarn fra oss
heiv seg om halsen på mann min og sa «nå har du vært flink!».
Vi kunne jo kanskje delt oppskrifter her- eller er det fy-fy? Jeg kan ikke reglene..