Koalabjørn
Forumet er livet
Marshmallows 2022
Stjerneskuddene 2024
✨Juniverse 2026✨
♡ Babymais2026 ♡
Koselig å dele prosjekter og tips/triks dersom flere her inne strikker 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke strikket den men har kjøpt oppskrift så skal gjøre det! Har du fått litt strikkelyst?Noen som har strikket willums selebukse?
Jaaa, jeg begynte på den til en veninne i dag, men ser allerede at jeg kommer til å bli forvirra på noen punkterHar ikke strikket den men har kjøpt oppskrift så skal gjøre det! Har du fått litt strikkelyst?
jeg er så dårlig på å lese oppskrifter! Men jeg spør her når jeg blir forvirra 

Det er så mye fin strikk til barn og baby, men jeg kan ikke strikke et skjerf om så livet mitt stod på spill![]()

Er bare å begynne øvingen, er sååå gøy når man får til!Er bare å begynne øvingen, er sååå gøy når man får til!

Problemet et bare tålmodigheten. Bestemor har prøvd å lære meg mange ganger, men jeg blir så fort lei![]()
![]()
Finn noe du virkelig vil strikke så du har litt ekstra motivasjon, feks noe skikkelig søtt til babyen, det hjelper litt på!

Så gøy! Hvordan strikket du til første?Strikket dåpskjole til første mann. Vurderer å gjøre det igjen. Men hvilken? Orker ikke den samme kjolen![]()

Den til Klompelompe. Er det Olivias dåpskjole den heter?Så gøy! Hvordan strikket du til første?
Jeg ville egentlig også det, men vi har en som mamma stikket da hun ventet første som vi alle har brukt, så vi bruker den på alle barna også![]()

Kanskje ikke så dumt å begynne litt før neiDen til Klompelompe. Er det Olivias dåpskjole den heter?
Begynte en måned før termin og døpte ved 2,5 måned. Fullførte kjolen kvelden før/samme morgen. Må nok begynne litt før denne gang ja![]()
Olivias er så fin! Synes også Blåklokke fra Sandnes og Soria Moria er kjempefine!De to andre også var nydelige. Soria Moria så jeg litt på sist gang. Syntes den virket så tungvint ut. Men den virket mer fleksibel ut i størrelsen og må jo være mye mer motiverende å starte nedenfra og oppKanskje ikke så dumt å begynne litt før neiOlivias er så fin! Synes også Blåklokke fra Sandnes og Soria Moria er kjempefine!

Hvilke bøker har du kjøpt?2 nye strikkebøker er kjøpt inn![]()