Strikketråd

Koalabjørn

Forumet er livet
Marshmallows 2022
Stjerneskuddene 2024
✨Juniverse 2026✨
♡ Babymais2026 ♡
Koselig å dele prosjekter og tips/triks dersom flere her inne strikker :D

Noen som har strikket willums selebukse?

Har ikke strikket den men har kjøpt oppskrift så skal gjøre det! Har du fått litt strikkelyst?
Jaaa, jeg begynte på den til en veninne i dag, men ser allerede at jeg kommer til å bli forvirra på noen punkter :dead: jeg er så dårlig på å lese oppskrifter! Men jeg spør her når jeg blir forvirra :hilarious:

Sitter å ser på Lille Sivert hentesett, det blir nok neste prosjekt! Men med Tynn sommersiv kyse i stede for Lille Sivert lue. Gleder meg til å begynne på første prosjekt til kommende lillebror/lillesøster:love017

Det er så mye fin strikk til barn og baby, men jeg kan ikke strikke et skjerf om så livet mitt stod på spill :hilarious:

Har kjøpt oppskrift til hentesett, og bestilt garn til både hentesett og babyteppe:nailbiting: :love017

Strikket dåpskjole til første mann. Vurderer å gjøre det igjen. Men hvilken? Orker ikke den samme kjolen :p

Strikket dåpskjole til første mann. Vurderer å gjøre det igjen. Men hvilken? Orker ikke den samme kjolen :p
Så gøy! Hvordan strikket du til første?
Jeg ville egentlig også det, men vi har en som mamma stikket da hun ventet første som vi alle har brukt, så vi bruker den på alle barna også:happy:

Så gøy! Hvordan strikket du til første?
Jeg ville egentlig også det, men vi har en som mamma stikket da hun ventet første som vi alle har brukt, så vi bruker den på alle barna også:happy:
Den til Klompelompe. Er det Olivias dåpskjole den heter?
Begynte en måned før termin og døpte ved 2,5 måned. Fullførte kjolen kvelden før/samme morgen. Må nok begynne litt før denne gang ja :hilarious:

Den til Klompelompe. Er det Olivias dåpskjole den heter?
Begynte en måned før termin og døpte ved 2,5 måned. Fullførte kjolen kvelden før/samme morgen. Må nok begynne litt før denne gang ja :hilarious:
Kanskje ikke så dumt å begynne litt før nei:hilarious: Olivias er så fin! Synes også Blåklokke fra Sandnes og Soria Moria er kjempefine!

Kanskje ikke så dumt å begynne litt før nei:hilarious: Olivias er så fin! Synes også Blåklokke fra Sandnes og Soria Moria er kjempefine!
De to andre også var nydelige. Soria Moria så jeg litt på sist gang. Syntes den virket så tungvint ut. Men den virket mer fleksibel ut i størrelsen og må jo være mye mer motiverende å starte nedenfra og opp :D
Olivia kjolen manglet 1-2 runder med diagram også :bag:

Håååper jeg kan bli med her inne å strikke med dere :Heartred
Skal i så fall strikke omslagsbody, babyteppe, hentesett og et par kyser. Brukte strikket omslagsbody mye sist!

Fra sist så har vi en del strømpebukser som er hjemmestrikket.

Back
Topp