Strikketråd

Prøver meg på genser til guttene for første gang :). Håper å bli ferdig før lillesøster kommer:)
 
Ja det må du gjøre!:happy: Gleder meg til å se!

Image1535896414.641865.jpg

Jeg lovet deg bilde! Her er starten på et 80x80-babypledd! Neste utfordring blir en stripete ulldress i dus gammelrosa og lys grå [emoji16]
Oppskrift på pledd er jo greit nok. Men dressen blir nok mer hodebry. Gleder meg!

Koselig å se hva alle strikker på! Syklubb, anyone? [emoji851]
 
Vis vedlegget 273242

Jeg lovet deg bilde! Her er starten på et 80x80-babypledd! Neste utfordring blir en stripete ulldress i dus gammelrosa og lys grå [emoji16]
Oppskrift på pledd er jo greit nok. Men dressen blir nok mer hodebry. Gleder meg!

Koselig å se hva alle strikker på! Syklubb, anyone? [emoji851]
De der ja!!:happy: Ser kjempebra ut! Det skal være litt hodebry, da er det ekstra stas å få det til;)
 
De der ja!!:happy: Ser kjempebra ut! Det skal være litt hodebry, da er det ekstra stas å få det til;)

Takk! [emoji813]️ Javisst, det er det! Moro å kunne kle vesla i noe jeg selv har laget, OG som ser ålreit ut, vel å merke [emoji28]
 
Altså, kan jeg spørre dere flinke jenter; jeg skal nå strikke dette oransje bymisjonsskjerfet Så, jeg har lyst til å ikke strikke KUN rett på hele skjerfet, men på annahver runde vil jeg helst ha annahver 1 rett og 1 vrang.. Hvordan ville dere gjort det for å få rettstrikk først og sist? Det er 30 masker som er oppskrifta.
 
Altså, kan jeg spørre dere flinke jenter; jeg skal nå strikke dette oransje bymisjonsskjerfet Så, jeg har lyst til å ikke strikke KUN rett på hele skjerfet, men på annahver runde vil jeg helst ha annahver 1 rett og 1 vrang.. Hvordan ville dere gjort det for å få rettstrikk først og sist? Det er 30 masker som er oppskrifta.
Mener du at du har lyst på rillestrikk eller en side rett og en side med vrang?
 
Mener du at du har lyst på rillestrikk eller en side rett og en side med vrang?

Nei, lurte egentlig på om det er innafor å avslutte ei runde med vrang. At det er pent, lissom.
Men har forstått nå at det er null problem. Hehe.. :)
 
Jeg strikker også oransjeskjerf. Følger oppskriften denne gangen, men hvis jeg rekker ett til, har jeg lyst til å strikke patent. De har jo laget et hefte med variasjoner, og der er det ett i patentstrikk. Synes det er så fint til skjerf!
 
Image1536867331.889982.jpg
Jeg følger ikke rilleoppskrifta. Håper det ikke blir helt fælt :O
 
Vis vedlegget 274290 Bellateppe skal nå på pinnene, gleder meg til dette blir ferdig. Strikker i sandes garn tynn merino. ❤️ PS - bildet er lånt fra instagram for å vise farge :) vi vet ikke om det blir gutt eller jente, valgte derfor en lys grå farge :)
Wow flott teppe, blir nok fint. Grått er tidløst og pent til både gutt og jente
 
Back
Topp