Strikketråd

2 søte små

Forumet er livet
Januarskatter 2015
Augustbarna 2021
Prøver meg på genser til guttene for første gang :). Håper å bli ferdig før lillesøster kommer:)

Nutteputt♥️

Forumet er livet
Desemberlykke 2018
Januarlykke 2019
♡Julekulene 2021♡
Ja det må du gjøre!:happy: Gleder meg til å se!

Image1535896414.641865.jpg

Jeg lovet deg bilde! Her er starten på et 80x80-babypledd! Neste utfordring blir en stripete ulldress i dus gammelrosa og lys grå [emoji16]
Oppskrift på pledd er jo greit nok. Men dressen blir nok mer hodebry. Gleder meg!

Koselig å se hva alle strikker på! Syklubb, anyone? [emoji851]

Namaste

Flørter med forumet
Vis vedlegget 273242

Jeg lovet deg bilde! Her er starten på et 80x80-babypledd! Neste utfordring blir en stripete ulldress i dus gammelrosa og lys grå [emoji16]
Oppskrift på pledd er jo greit nok. Men dressen blir nok mer hodebry. Gleder meg!

Koselig å se hva alle strikker på! Syklubb, anyone? [emoji851]
De der ja!!:happy: Ser kjempebra ut! Det skal være litt hodebry, da er det ekstra stas å få det til;)

Nutteputt♥️

Forumet er livet
Desemberlykke 2018
Januarlykke 2019
♡Julekulene 2021♡
De der ja!!:happy: Ser kjempebra ut! Det skal være litt hodebry, da er det ekstra stas å få det til;)

Takk! [emoji813]️ Javisst, det er det! Moro å kunne kle vesla i noe jeg selv har laget, OG som ser ålreit ut, vel å merke [emoji28]

Nutteputt♥️

Forumet er livet
Desemberlykke 2018
Januarlykke 2019
♡Julekulene 2021♡
Altså, kan jeg spørre dere flinke jenter; jeg skal nå strikke dette oransje bymisjonsskjerfet Så, jeg har lyst til å ikke strikke KUN rett på hele skjerfet, men på annahver runde vil jeg helst ha annahver 1 rett og 1 vrang.. Hvordan ville dere gjort det for å få rettstrikk først og sist? Det er 30 masker som er oppskrifta.

Bjørkekvist

Forelsket i forumet
Desemberlykke 2018
Altså, kan jeg spørre dere flinke jenter; jeg skal nå strikke dette oransje bymisjonsskjerfet Så, jeg har lyst til å ikke strikke KUN rett på hele skjerfet, men på annahver runde vil jeg helst ha annahver 1 rett og 1 vrang.. Hvordan ville dere gjort det for å få rettstrikk først og sist? Det er 30 masker som er oppskrifta.
Mener du at du har lyst på rillestrikk eller en side rett og en side med vrang?

Nutteputt♥️

Forumet er livet
Desemberlykke 2018
Januarlykke 2019
♡Julekulene 2021♡
Mener du at du har lyst på rillestrikk eller en side rett og en side med vrang?

Nei, lurte egentlig på om det er innafor å avslutte ei runde med vrang. At det er pent, lissom.
Men har forstått nå at det er null problem. Hehe.. :)

tantelilla

Glad i forumet
Marsipanene 2019
Jeg strikker også oransjeskjerf. Følger oppskriften denne gangen, men hvis jeg rekker ett til, har jeg lyst til å strikke patent. De har jo laget et hefte med variasjoner, og der er det ett i patentstrikk. Synes det er så fint til skjerf!

Nutteputt♥️

Forumet er livet
Desemberlykke 2018
Januarlykke 2019
♡Julekulene 2021♡
Image1536867331.889982.jpg
Jeg følger ikke rilleoppskrifta. Håper det ikke blir helt fælt :O

Søring

Forelsket i forumet
Desemberlykke 2018
Vis vedlegget 274290 Bellateppe skal nå på pinnene, gleder meg til dette blir ferdig. Strikker i sandes garn tynn merino. ❤️ PS - bildet er lånt fra instagram for å vise farge :) vi vet ikke om det blir gutt eller jente, valgte derfor en lys grå farge :)
Wow flott teppe, blir nok fint. Grått er tidløst og pent til både gutt og jente

Topp