Strikketråd

trina

Gift med forumet
Desemberlykke 2018
Tenkte vi kunne ha en strikketråd? :happy:

Er det mange strikkere her?
Jeg elsker hjemmestrikkede klær, både til meg selv og barna! Noen som har noen fine prosjekter på gang til den lille som kommer?
Eller er det noe dere ønsker dere?

Jeg leter etter tips til et nytt babyteppe, da jeg ønsker at barna skal ha sine egne og eventuelt kanskje ha lyst til å bruke dem når de selv får barn en dag:p

Del gjerne med bilde hvis dere ønsker :Heartred
 
Jeg har begynt på en babydress, har stått stille en stund, så må vel begynne igjen...20180619_221616.png
 
Jeg har begynt på byssanlullteppe fra Klompelompe :love7 Jeg synes det er såå fint. Det teppet du la ut fra klompelompe var også veldig fint!
 
Strikket litt småtteri.. men nå driver jeg med go’ klumpen bukse og leahsdress
 
Ikke strikket noe ennå, men jeg gleder meg masse til å begynne!! Ingenting er så koselig som hjemmestrikket:Heartred
 
Så mye fint det er, forelsket meg i lillemorbukse, tror det må bli en sånn etterhvert. Fant bildet på klompelompe sin side på instagram
 

Vedlegg

  • EB0FE804-F12F-4FF0-A447-A061E609D100.jpeg
    EB0FE804-F12F-4FF0-A447-A061E609D100.jpeg
    192,8 KB · Visninger: 84
Begynner etter oul :)
Har blitt lite strikking siste ukene pga dårlig form og stup trøtt, men håper det snur nå :)
 
Begynner etter oul :)
Har blitt lite strikking siste ukene pga dårlig form og stup trøtt, men håper det snur nå :)

Jeg har begynt så smått, men blir nok å øke tempo etter oul når vi vet kjønn [emoji87] er jo så mye fint å lage
 
Jeg skal strikke daviddressen til Oliver (storebror) til barnehagestart og så tenkte jeg å strikke en til den kommende babyen etterpå [emoji4]
 
Er ganske nybegynner føler jeg, men tok fatt i strikkepinenne i fjor vinter/jul, men ble akutt stopp når den dårlige formen meldte seg. har fått strikket koseteppet fra klompelompe siden vi fant ut vi var gravide. Håper strikkingen kommer tilbake etterhvert, så koselig og gøy :D
 
Jeg har begynt så smått, men blir nok å øke tempo etter oul når vi vet kjønn [emoji87] er jo så mye fint å lage
Har lyst å begynne, men formen er mer for liggende posisjon enda.
Og måååå få ferdig det jeg holder på med først :p selv om babyting er gøyere enn større plagg ;)
 
Har lyst å begynne, men formen er mer for liggende posisjon enda.
Og måååå få ferdig det jeg holder på med først :p selv om babyting er gøyere enn større plagg ;)

Kjenner til den.. før gikk pinnene varmt her hjemme.. men nå har jeg brukt uhorvelig lang tid på en dress i 3 mnd og en bukse i 6 mnd [emoji23][emoji85]
 
Kjenner til den.. før gikk pinnene varmt her hjemme.. men nå har jeg brukt uhorvelig lang tid på en dress i 3 mnd og en bukse i 6 mnd [emoji23][emoji85]
Har som mål å få ferdig det jeg holder på med innen OUL, for etter det blir det babystrikk :)
 
Back
Topp