Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg elsker å strikkeJeg strikker en del babytepper i ull som jeg har gitt i gaver, og synes det er så koseligHar klart å strikke Dorthe genseren til datteren min, men har ikke prøvd meg på noe annet
Vis vedlegget 154943Vis vedlegget 154944Vis vedlegget 154945.
Takk for detSå utrolig flink du er
Jeg strikker ikke, men drømmer om å lære det.
Du må gjerne legge ut mesterverkene underveis. Er så gøy å se hva dere som strikker får tilTakk for detØnsker å lære meg å strikke baby luer og babyklær, så må gå til innkjøp av "klompelompe boka"
![]()
Mener jeg så oppskrift på den i alderen noen månederStrikking er min store hobby! Akkurat nå holder jeg på med noe ifra heftet til Lene Holme Samsøe, synes det er mye fint inni der. Handlet garn i går og er klar til å starte å strikke noen nøytrale plagg til lille! ;D
Hvor langt ned i størrelse går Skappelgenseren?![]()
Aha, så bra da. Har hatt lyst til å strikke den, men ikke til meg selv.Mener jeg så oppskrift på den i alderen noen månederDen minste str jeg har strikket var 2-3 år
![]()
Så fint strikket.Ikke ferdig enda, men sånn blir smetteskjerfetStrikker i brunt siden hun har så mye annet i farger
Vis vedlegget 154987