LykkeligRose
Glad i forumet
Gleder meg til å vite kjønn og strikke med farger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sandnes merino Favorittgarnet Jeg er veldig glad i jordfarger, så så lenge jeg får bestemme så blir det mye detSå fint strikket. Hvilket garn?
Kledde på jenta mi nettopp. ALT i rosa. :O Haha, ingen tvil om kjønnet hvert fall. Men nå har jeg begynt på ting i litt andre farger da, så det kommer seg. ;D
Kjære deg, det gjorde jeg også! Helt til i fjor når bare bestemte meg for å få det til finnes så mange gode forklaringer og enkle oppskrifter der ute så jeg utfordrer deg til å begynne du og!Så utrolig flink du er
Jeg strikker ikke, men drømmer om å lære det.
Har virkelig såååå lyst!!Kjære deg, det gjorde jeg også! Helt til i fjor når bare bestemte meg for å få det til finnes så mange gode forklaringer og enkle oppskrifter der ute så jeg utfordrer deg til å begynne du og!
Da er jeg sikker på at klarer detHar virkelig såååå lyst!!
Du bor vel ikke i Oslo-området og er flink til å lære bort?Da er jeg sikker på at klarer det
Jeg gjør dessverre ikke det jeg bor i Hallingdal men strikkeskolen.no er bra side med filmer og forklaringDu bor vel ikke i Oslo-området og er flink til å lære bort?
Viss du kan både strikke og hekle så kan du jo lage noen skikkelig flotte babyklær! Synes det er så kjipt hver gang jeg finner noe som skal gjøres begge på for jeg er nok mer elendig på heklingenEr lenge siden jeg har strikket noe nå, men har flere påbegynte prosjekter. Det stoppet liksom litt da jeg lærte meg å hekle, men har tenkt at det vil være artig å strikke litt babyklær.
Denne var nydelig!! Kan jeg spørre hvor den er fra?Denne buksa må jeg bare strikke, men tror jeg kanskje venter på å finne ut hvilke farger jeg skal gå for
Vis vedlegget 155113
Du finner den her: http://www.ravelry.com/patterns/library/stjernebukse-starrypantsDenne var nydelig!! Kan jeg spørre hvor den er fra?
Selv strikker jeg helst enkle prosjekter, og bare i perioder... Har en genser til 6-åringen på pinnene, men den har ikke vokst på et halvår, så spent på om jeg får den ferdig før den er for liten..... Men heldig med strikkende mamma, stemor og svigermor og tanter da, så her er vi bortskjemte med hjemmestrikka tøy likevel.... De beste klærne!!
Tusen takk!