Strikker dere?

Bellelini

Forelsket i forumet
Jeg strikker en del babytepper i ull som jeg har gitt i gaver, og synes det er så koselig:) Har klart å strikke Dorthe genseren til datteren min, men har ikke prøvd meg på noe annet:) ImageUploadedByBV Forum1452240846.292823.jpgImageUploadedByBV Forum1452240855.539790.jpgImageUploadedByBV Forum1452240867.658234.jpg.

Så utrolig flink du er:)
Jeg strikker ikke, men drømmer om å lære det.

Strikker ja :) Nå holder jed på med et smetteskjerf :) Jeg må holde på med litt småstrikk mellom de litt større prosjektene for å holde oppe motivasjonen :p

Takk for det;) Ønsker å lære meg å strikke baby luer og babyklær, så må gå til innkjøp av "klompelompe boka" :)
Du må gjerne legge ut mesterverkene underveis. Er så gøy å se hva dere som strikker får til;)

Skulle ønske jeg kunne. Er vel på tide å lære seg nå kanskje. Kan være et mål i permisjonstiden ;)

Strikking er min store hobby! Akkurat nå holder jeg på med noe ifra heftet til Lene Holme Samsøe, synes det er mye fint inni der. Handlet garn i går og er klar til å starte å strikke noen nøytrale plagg til lille! ;D

Hvor langt ned i størrelse går Skappelgenseren? :)

Strikking er min store hobby! Akkurat nå holder jeg på med noe ifra heftet til Lene Holme Samsøe, synes det er mye fint inni der. Handlet garn i går og er klar til å starte å strikke noen nøytrale plagg til lille! ;D

Hvor langt ned i størrelse går Skappelgenseren? :)
Mener jeg så oppskrift på den i alderen noen måneder:) Den minste str jeg har strikket var 2-3 år:)

Holde på med skappelgenser til meg selv:) begynte på hentesett til baby i høst. Fikk ferdig lue og halvveis til bukse, men orket ikke strikke mer etter jeg mistet i sa. Håper på å begynne igjen nå. Synes det er beroligende å strikke :)

Jeg strikker å hekler jeg også.. :D har hvert lite den siste tiden.. strikka nesten 10 tovet sitteunderlag før jul så trenger en pause nå.. men regner med d bli å ta sæ opp igjen om ikje så længe;) må strikke eller hekle noen babyklær til nurket❤

Strikker jeg også, strever litt mer med heklingen. Strikket 99 prosjekt forrige permisjon, men så gikk jeg litt lei. Er såvidt begynt å ta frem igjen strikkepinnene, er egostrikk foreløpig, har utrolig mye strikka babytøy, brukte ikke alt sist før babyen var vokst ut av det...

Jeg har ikke strikket siden barneskolen

Begynte å strikke for fullt når jeg gikk gravid med sønnen min <3 Men etter han ble født har jeg nesten ikke strukket noen ting, han blir snart 2 år. Blir spennende å se om strikkegalskapen kommer tilbake igjen denne gangen ;) Det er jo så koselig å strikke til de små. Skal i hvertfall strikke et ullpledd til lille <3

Jeg strikker :)
Gjorde ferdige ett par tova votter i går, og har nå bestilt garn til "På veg helseteppe" :) GLEDER meg til garnet kommer!

Back
Topp