Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg elsker å strikke har møtt veggen litt nå, så har hatt pause i en ukes tidJeg strikker en del babytepper i ull som jeg har gitt i gaver, og synes det er så koselig Har klart å strikke Dorthe genseren til datteren min, men har ikke prøvd meg på noe annet Vis vedlegget 154943Vis vedlegget 154944Vis vedlegget 154945.
Takk for det Ønsker å lære meg å strikke baby luer og babyklær, så må gå til innkjøp av "klompelompe boka"Så utrolig flink du er
Jeg strikker ikke, men drømmer om å lære det.
Du må gjerne legge ut mesterverkene underveis. Er så gøy å se hva dere som strikker får tilTakk for det Ønsker å lære meg å strikke baby luer og babyklær, så må gå til innkjøp av "klompelompe boka"
Mener jeg så oppskrift på den i alderen noen måneder Den minste str jeg har strikket var 2-3 årStrikking er min store hobby! Akkurat nå holder jeg på med noe ifra heftet til Lene Holme Samsøe, synes det er mye fint inni der. Handlet garn i går og er klar til å starte å strikke noen nøytrale plagg til lille! ;D
Hvor langt ned i størrelse går Skappelgenseren?
Aha, så bra da. Har hatt lyst til å strikke den, men ikke til meg selv.Mener jeg så oppskrift på den i alderen noen måneder Den minste str jeg har strikket var 2-3 år
Så fint strikket. Hvilket garn?Ikke ferdig enda, men sånn blir smetteskjerfet Strikker i brunt siden hun har så mye annet i farger
Vis vedlegget 154987