Strikker dere?

Har du oppskrift på heklet vognpise?? :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Nei, eller bare i hodet:) men det er veldig enkelt! Hekl en remse på ca 40-45 cm eller bredden til baggen til vogna. Hekl så frem og tilbake til den måler 130 cm. Fell av. Hekl klaffer ut fra hver side. Hekl også hull til knapper på enden av den ene. Sy i fleece inni. Ferdig:)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 
Elsker strikkeklær men klarer ikke selv, har heldigvis en snill mamma som strikker alt mulig til lillegutt :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Er en ikke veldig erfaren periodestrikker :p Har begynt å strikke på et lysegrått mor Signe-teppe (strikket på diagonalen med hullkant), og har lyst til å prøve meg på litt babyklær etterhvert. Tenkte det var greit å starte med noe som jeg vet jeg kan få ferdig :p
 
Jeg kan ikke strikke, men svigermor kan! Hun har strikket fantastisk mye fint til mini, og klør etter å begynne på babystrikk igjen.. Er bik ikke lenge til strikkeoppskriftene kommer frem igjen <3

Ellers så skal ho lære meg å hekle, slik at jeg Jan hekle et teppe med bestemorruter :)
 
nei skulle virkelig ønske at jeg kunne strikke er jo så mye fiint

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Har kjøpt "Klassikere" heftet fra Sandnes Garn til baby i dag! Masse fint :) skal bestille en mariusdress i litt andre farger enn originalen av svigermor :)
 
Strikker mye i perioder... Må vel begynne snart igjen:) vet ikke helt hva vi trenger til den nye enda, men en strikkadress og lue/votter må vi ha. Snuppa er født i april så hun trengte ikke så mye varme klær de første mndene...


---—–-
 
Jeg elsker å strikke, og har allerede strikka Voss-kjolen. Vet jo ikke kjønn enda, men falt helt for kjolen. Kommer nok til å strikke masse til den lille :) Elsker marius-mønsteret, så kjøpte boka. Lille blir nok dalla opp i masse Marius :)
 
strikker =)
 
Straks ferdig med mariusteppet, men kan ikke strikke øverste kant i mønsteret før jeg vet hva det er :) Skal ha babyrosa eller babyblå der..
 
Jeg strikker ikke, men svigermor strikker mye og sambo er enebarn. Så vi har fått mye fint av henne :)
 
I venten på att jeg skal føle meg trygg på att begynne strikke babytøy begynte jeg på en sånn skappelgenser igår :) men føler jeg egentlig vill sitte med en oppskrift på babyklær ved siden av meg :p kanske jeg begynner på første ting til babyen neste uke etter jeg vart på ul :)

Noen som begynt med babyklær enda? :)
 
"Mor aase" pledd strikket i alpakka er "må-ha" for min del. Har funnet en del babyplagg jeg skal strikke hvis alt går bra :) Men tror ikke jeg begynner før etter uke 12. Kanskje jeg begynner på pledd når jeg er ferdig med prosjekter jeg allerede har, for det er jo uansett fint å ha liggende til gaver :) Har veldig lyst til å strikke dåpskjole selv også, men da blir det jo sikkert bare den jeg rekker å strikke.. så får se om jeg gidder å gi meg ut på det prosjektet ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Strikker masse. Akkurat nå har jeg dilla på boka til Marte Helgetun "strikk til barn-sjarm i hver mase". SÅ mye fint!
 
Strikker enkle ting . Pannebånd.luer.skjerf teppe. Helst ikke mye mønster. ..klarer ikke å henge helt med. Har bestilt Marius dress av min mor

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp