Strikker dere?

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
:D
Nå driver jeg med noen tøfler jeg skal tove og fårhåpentligvis passer de til Lillebror så han ikke blir så kald på bena når vi bærer :D
Et stort prosjekt ligger å venter, men jeg må få penger til garn først.
Jeg skal strikke en langermet kjole til meg selv!
Aldri gjort noe slkt før, så det blir spennende!

Jøss så flink du er:)
Skal det bli ammekjole? Jeg har ikke tålmodighet jg:p
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Flinkis:D:D:D Nei, jeg gjør desverre ikke det!:oops:

Flink du er :) jeg strikker ikke.. Men lærte meg faktisk å hekle forrige uke, så det kan jo føre til strikking etterhvert! svigermor strikker da, så barna får litt av hvert i strikk.. (Hun er ikke så flink, men hu gjør så godt hun kan :))

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Mamma er supergod på strikking så jeg delegerer det meste til henne :p

Kjolen blir nok ingen ammekjole nei, så ganske upraktisk foreløpig.

Her strikkes d i hver ledige anledning!!:) lillefrø i magen har allere fått flere heldresser, tepper, sokker å luer.. Nå holder jeg på med en strikka vognpose for å ha i vogna til høsten, og et hentesett fra nøstebarn!:) å lista er lang på hva jeg skal strikke :):)

Her strikkes d i hver ledige anledning!!:) lillefrø i magen har allere fått flere heldresser, tepper, sokker å luer.. Nå holder jeg på med en strikka vognpose for å ha i vogna til høsten, og et hentesett fra nøstebarn!:) å lista er lang på hva jeg skal strikke :):)
Er du med i september 2012 og har allerede frø i magen? :) grattis i såfall!

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Jeg strikker når jeg har anledning. Tepper, bukser, dresser, liker å prøve på nye ting.

Så spennende =)

Jeg ble ferdig med den ene tøffelen i gårkveld.
Nå må jeg bare strikke en til, sy de sammen og tove de.
Blir spennende og se hvilken størrelse vi ender opp med :p

Dårlig med strikking her i gården. Kan til nøds spøte en lue, men det stanser der. :p
Mormor er kjempeflink til å strikke, og har strikket jakker, bukser og gensere til Asle :)
Jeg elsker strikkegensere og jakker, så jeg har nytt godt av hennes fingerferdigheter på området i mange år :D
Og så har jeg en svigerinne som er knallflink til å hekle, så hun heklet vognteppe til meg :D
Pappa'n sier alltid "søte drømmer" når vi skal legge oss om kvelden, så da ble det den frasen øverst, og siden våre små håpefulle er født i dragens år, ble det også en drage på.

Vognteppe.jpg

WOW den var utrolig fin!!!!

Den var knallfin:):):)

Den var kjempefin, så flink hun er:-)

Syns også det ble kjempebra :D Godt man har flink familie når man ikke kan slikt selv ;)

Spent på om tøflene passer, Fru H :) Skulle gjerne kunnet slikt selv. Det høres så koselig ut!
Og så gleder jeg meg til å høre mer om kjolen når den tid kommer! :)
Er bedre på å leke med saks & papir og tegne/malesaker jeg da, så jeg gleder meg til dorullnisser og slikt ;) hihi

Syns også det ble kjempebra :D Godt man har flink familie når man ikke kan slikt selv ;)

Spent på om tøflene passer, Fru H :) Skulle gjerne kunnet slikt selv. Det høres så koselig ut!
Er bedre på å leke med saks & papir og tegne/malesaker jeg da, så jeg gleder meg til dorullnisser og slikt ;) hihi

De tøflene er superenkle da!
Strikker bare frem og tilbake, øker og feller litt, og syr sammen ;)

De tøflene er superenkle da!
Strikker bare frem og tilbake, øker og feller litt, og syr sammen ;)
høres ut som kinesisk for meg:oops::eek::confused::( jeg kan bare strikke fram og tilbake, jeg:)

Ei venninne av meg heklet dette vognteppet til meg:) Er i ordentlig ull;) Er så glad for det:D:D:D:D
1358345648255.jpg

Back
Topp