Strikker dere?

Utrolig fint teppe!!!

Kjempefint, også så fine farger:-)

Har brukt å strikke litt tidligere men nå er det fult slutt på det :P ...har heller aldri skjønt strikkeoppskrifter så det begrenser mulighetene noe ;)

Har brukt å strikke litt tidligere men nå er det fult slutt på det :P ...har heller aldri skjønt strikkeoppskrifter så det begrenser mulighetene noe ;)

Jeg trodde ikke jeg skjønte det je heller, men så strikket jeg denne vesten uten problem
ImageUploadedByBV Forum1358359183.411277.jpg
Jeg trengte hjelp to steder i oppskriften. Den ene gangen søkte jeg på nett, den andre gangen hjalp mamma meg på telefon!
Utrolig moro :-)

den var jo veldig søt da! :)

Jeg trodde ikke jeg skjønte det je heller, men så strikket jeg denne vesten uten problem
Vis vedlegget 2213
Jeg trengte hjelp to steder i oppskriften. Den ene gangen søkte jeg på nett, den andre gangen hjalp mamma meg på telefon!
Utrolig moro :-)

Den var knallfin;):D

Ei venninne av meg heklet dette vognteppet til meg:) Er i ordentlig ull;) Er så glad for det:D:D:D:D
Vis vedlegget 2184

Så fint vognteppe! :D Deilige farger!

Vis vedlegget 2213
Utrolig moro :)

Kjempefin vest! :D Så flink du er til å strikke!

Nå har jeg tøflene til toving i maskinen!
Spent på resultatet ;D

Jeg strikker, men har dessverre ikke rukket å lage mer enn denne genseren til Arian:
ImageUploadedByBV Forum1358894208.647454.jpg
Driver med en bukse til, men jeg er redd den blir for liten før jeg får somlet meg til å fullføre den. Det er ikke så lett å strikke med bare en hånd...

Den genseren var nydelig!
Er buksen i glattstrikk eller med samme flettemønster?
Veldig flott da!

Buksen er bare i glattstrikk - enkel og grei i mørkebrun :)

Så flotte tøfler og flott strikkegenser:D:D:D:D Skikkelig flinke, jenter:) Misunner dere sånn, skulle ønske jeg fikk til og strikke ting:p

Tøflene ble litt store, men det er jo meningen at han skal ha de på under Stonz-ene, så jeg tror det går bra :D
Skulle egentlig pynte de litt mer, men finner ikke heklenåla mi :p

Nå er prosjektet en strikkethals til T.
Usikker på om garnet jeg fant passer, så størrelsen blir riktig, men vi får se :D

Back
Topp