Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
denne har jeg strikket noen ganger til storesøster. Superlett, og digg.. Vi har brukt dem mye! Kan sende oppskrift når jeg kommer hjem, om du vil. Er pt i Italia og har den iiiiikke med meg[emoji12]
Å det hadde vært supert [emoji7][emoji7][emoji7]denne har jeg strikket noen ganger til storesøster. Superlett, og digg.. Vi har brukt dem mye! Kan sende oppskrift når jeg kommer hjem, om du vil. Er pt i Italia og har den iiiiikke med meg[emoji12]
Helt enig! Strikket masse derfra. 3 ulike nivåer, og veldig fine plagg!Masse fint i klompelompe bøkene, mye er lett å strikke for nybegynnere og
Å det hadde vært supert [emoji7][emoji7][emoji7]
Enkel og nybegynner, høres ut som noe for megHar strikket djevel-lue på ferie, kan godt dele en veldig enkel oppskrift på denne hvis noen er interssert. Passer godt for nybegynner.
Tusen takk [emoji170]
Her kommer oppskrifta. Kjempe enkel!
Hei! Må bare spørre - er dette en oppskrift som er å få kjøpt noen steds?
Vil tro de har heftet på Jens Hoff i Trondheim (om jeg husker rett, og du hører til her). Er fra Dale Garn
http://dalegarn.no/katalog/dg-263-lille-lerke/Ok, da måtte jeg dessverre fjerne oppskriftene du har delt. Det er kun tillatt å dele strikkeoppskrifter som ikke lengre er i salg.