Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, de var fine! Og så så de helt overkommelig ut for mine strikkekunnskaperVis vedlegget 255172
Har strikket ett par strømper uten hæl. De bli gitt bort i barselgave, men skal strikke flere til babyn min. Syns de er helt fantastiske [emoji4]
Åh, de var fine! Og så så de helt overkommelig ut for mine strikkekunnskaperHvor kan jeg finne oppskrift?
Takk for svar! Har 5 og 8, så får kjøpe en ny! Og lenge på rundpinnen??? Tilsvarer det bredde på teppe?
De var kjempe fineVis vedlegget 255172
Har strikket ett par strømper uten hæl. De bli gitt bort i barselgave, men skal strikke flere til babyn min. Syns de er helt fantastiske [emoji4]

Hva burde man begynne å strikke som HELT nybegynner DVS aldri strikket noe i mitt liv.. og ikke har jeg noen til å lære meg heller. Vil SÅ gjerne strikke noe til lille baby [emoji170]
Hva burde man begynne å strikke som HELT nybegynner DVS aldri strikket noe i mitt liv.. og ikke har jeg noen til å lære meg heller. Vil SÅ gjerne strikke noe til lille baby [emoji170]
Jeg kjøpte 80 cm [emoji4]
Vis vedlegget 255172
Halvveis på bie teppe nå [emoji7] ting tar tid [emoji28] håper på å få strikket noe sett også [emoji4]
Har begynt på hentesett til min søster sin lille som skal komme i juni.. men trenger tips til hvilken farge og typer knapper jeg kan bruke.... noen i farge, eller i tre? Knapper med former, eller helt runde? [emoji51][emoji23]![]()
Jeg trur jeg hadde valgt noen knapper i treKjempe fine ting du har strikket
![]()
Hva slags pinner strikker dere Mor Signes babyteppe med?