Strikkeklubben

Så mye fint dere strikker [emoji7]
Jeg er helt bitt av basillen, og har til og med laget meg en egen strikkekonto på Instagram [emoji87]

Sist av pinnene her, er Ankersdrakt fra PetiteKnit [emoji173]️
Vis vedlegget 271372

Kjempe fin. Denne skal jeg igang med også når dressen jeg holder på med er ferdig [emoji4][emoji7]
 
Image1534862543.589065.jpg

Igår ble jeg ferdig med en kosepose til babyen [emoji4] dette er første ferdige prosjekt til lille baby i magen og jeg som trudde jeg skulle ha vært ferdig med mitt 10:e prosjekt så langt ut i svangerskapet [emoji28] tenk så feil man kan ta [emoji13][emoji85]
Ble også ett par sokker uten hæl av restegarn fra koseposen [emoji4]
 
Vis vedlegget 264797

Akkurat ferdig med dette hentesettet i størrelse 3mnd [emoji4]

Dette er jo såå fint:D Holder på med samme selv, og lurer på om du syntes buksen så veeeldig stor ut når du begynte med beina?:wacky:
Jeg strikker i str prematur og er ferdig med jakke og kyse, som er akkurat så stor som dem skal når jeg måler, men når jeg begynte på buksebeinet er jo det ene nesten like bredt som hele jakken?!?!:wideyed:
 
Ble overrasket med babyshower igår og fikk såå mye hjemmestrikkede nydelige plagg[emoji7][emoji7] veldig greit når man ikke får det til selv[emoji23][emoji23]
 
Hentesettet til lillemor nærmer seg endelig ferdig! :joyful: Stolt! Må bare strikke pleddet litt lengre. Så får jeg se om jeg rekker sokker og lue som jeg hadde tenkt til :)
Er ikke så lett å strikke mye med smertefull og nummen hånd :wtf:

9A87D644-BD34-4A50-84B9-E4A4F6D9010A.jpeg
 
Hentesettet til lillemor nærmer seg endelig ferdig! :joyful: Stolt! Må bare strikke pleddet litt lengre. Så får jeg se om jeg rekker sokker og lue som jeg hadde tenkt til :)
Er ikke så lett å strikke mye med smertefull og nummen hånd :wtf:

Vis vedlegget 275632
Så fint! Hvor er jakken fra? Den var nydelig:)
 
Back
Topp