Strikkeklubben

Andre som kribler etter å få kloa i nye klompelompe boka som kommer? Syyyykt mye fint inni den!
 
Strikker vognteppe i Mariusmønster :) Mest fordi samboeren syntes Mariusmønster er så fint, men det er jo veldig koselig å lage også :joyful:
 
Jaa! Kan nesten ikke vente[emoji28] Har de andre 4 bøkene, og strikker nesten bare Klompelompe[emoji12]

Jeg er ikke kjempedreven strikker, ikke nybegynner heller, strikker typisk jakker og bukser fra andre oppskrifter.. Men syntes mange ganger det er vanskelig å følge mange av oppskriftene til Klompelompe, selv om det er bare nivå 2.. Må liksom tenke og resonnere seg fram litt selv og det er jeg ikke så god på.. [emoji51] Må ha det inn m t-skje.. [emoji85] Ellers så hadde jeg også strikka mye fra bøkene, har 2 selv.. og sikler på mye fra den kommende boka.. [emoji6][emoji28]
 
Da er jeg ferdig med sparkebuksa til jenta mi. Mangler bare å tvinne snorer... [emoji28]

1533454243252.jpg
 
Prosjekt babypledd.. [emoji23] Lurer på hvordan jeg skal få disse fire ferdige til termin 4/10 i tillegg til andre påbegynte strikke/hekleprosjekt.
Flere som muligens har gapt over for mange? [emoji28][emoji56]
 

Vedlegg

  • 20180816_173610.jpg
    20180816_173610.jpg
    65,5 KB · Visninger: 64
Så mye fint dere strikker [emoji7]
Jeg er helt bitt av basillen, og har til og med laget meg en egen strikkekonto på Instagram [emoji87]

Sist av pinnene her, er Ankersdrakt fra PetiteKnit [emoji173]️
IMG_2236.JPG
 
Back
Topp