Strikkeklubben

Jeg elsker å strikke, og strikker nok litt for mye i følge mannen[emoji23] Holder på med lillebrors romper nå (barselgave), et ullteppe og har akkurat strikket en kalinkaromper [emoji1] Har drøyt mange venner med termin fra februar-juli i år[emoji33]

Hehe, samme tenker min mann, men vi har det så greit at hans dilla på verktøy er dyrere enn min dilla på garn - så jeg vinner uansett[emoji23]
 
Takk for linken [emoji7] Er så mye å se på på Google, går meg litt vill der [emoji23] greit å få tips fra noen som faktisk har prøvd oppskriften [emoji4]
Hehe, ja blir litt kaotisk når en leter[emoji28]
 
Jeg har nettopp begynt. Prøver meg på ei lue til jenta vår. Spent på hvilket år den blir ferdig for dette går treigt..
 
Jeg har strikkepinner og flere påbegynte strikketøy, men det er liksom ikke noe for meg. Tror bare ikke jeg har anlegg, selv grytekluter blir skeive og stygge. Og det er egentlig dumt, for jeg elsker strikka ullklær! Så hadde jeg kunnet strikke hadde jeg strikka alt, både til meg og barn. Jeg håper at bestemødre, tanter og mine venninner som strikker kan bidra litt!
 
Hvilken genser strikker du til deg selv? [emoji2] Jeg fant en strikkepakke på garnius som jeg falt pladask for, så her er det siste innspurt på den [emoji4]
Nå strikker jeg en ganni lookalike genser :happy: Går litt trått når man har en på ett år som skal være med på alt :wacky: Føler en må bli ferdig ned det man holder på med før man starter på noe annet
 
Jeg er ganske nybegynner, så det får mest i pannebånd og luer! Men nå har jeg fått oppskrift på Kjappstrikka drakt fra Paelas, foreløpig går det greit :cool:
 
Jeg har nettopp begynt. Prøver meg på ei lue til jenta vår. Spent på hvilket år den blir ferdig for dette går treigt..

Plutselig er den ferdig [emoji2] lurt å begynne på noe i den størrelsen, da virker det mer overkommelig [emoji4] bare fortsett, du er flink [emoji1][emoji2]
 
Jeg har strikkepinner og flere påbegynte strikketøy, men det er liksom ikke noe for meg. Tror bare ikke jeg har anlegg, selv grytekluter blir skeive og stygge. Og det er egentlig dumt, for jeg elsker strikka ullklær! Så hadde jeg kunnet strikke hadde jeg strikka alt, både til meg og barn. Jeg håper at bestemødre, tanter og mine venninner som strikker kan bidra litt!

Hehe, slik var det i starten her og, jeg har strikker i årevis og øver fremdeles på å strikke enkelte mønster [emoji23]
 
Hehe, samme tenker min mann, men vi har det så greit at hans dilla på verktøy er dyrere enn min dilla på garn - så jeg vinner uansett[emoji23]

Haha herlig! Man får aldri for mye garn [emoji16]
 
Nå strikker jeg en ganni lookalike genser :happy: Går litt trått når man har en på ett år som skal være med på alt :wacky: Føler en må bli ferdig ned det man holder på med før man starter på noe annet

Hehe, ser den. Her er det bare strikking i pausen på jobb og etter småen er lagt [emoji2]
 
Jeg er ganske nybegynner, så det får mest i pannebånd og luer! Men nå har jeg fått oppskrift på Kjappstrikka drakt fra Paelas, foreløpig går det greit :cool:

Så spennende [emoji2] det er litt som sykling, når man først får dreisen på det - så går det litt og litt [emoji23]
 
Plutselig er den ferdig [emoji2] lurt å begynne på noe i den størrelsen, da virker det mer overkommelig [emoji4] bare fortsett, du er flink [emoji1][emoji2]
Strikka ei lue i perlestrikk for litt siden. Da jeg nærma meg felling så gidda jeg ikke mer så rakk det opp slik at det ble pannebånd x-D
 
Jeg har akkurat begynt å strikke på hjertevotter [emoji4] veldig spent på om dem ser ut som dem skal etter toving [emoji28]
 
Holder på med mor Signe-teppe fra nøstebarn i yak/merinoull, helt fantastisk mykt og varmt :)
Så vurderer jeg willums selebukser fra petiteknit etterpå. Lista er uendelig lang virker det som, så får se hva det neste blir :)
 
Strikka ei lue i perlestrikk for litt siden. Da jeg nærma meg felling så gidda jeg ikke mer så rakk det opp slik at det ble pannebånd x-D

Haha [emoji23] Det har hendt at bukser jeg strikker blir til shorts [emoji28] men bra ble det sikkert da? [emoji1]
 
Jeg har akkurat begynt å strikke på hjertevotter [emoji4] veldig spent på om dem ser ut som dem skal etter toving [emoji28]

Toving har jeg ikke turt å begi meg ut på enda [emoji85][emoji86][emoji87] Hehe!! Men hjertevotter må googles [emoji1360]
 
Back
Topp