Hei,
Tenkte å prøve meg på en enkel lue til frøkna, men jeg har aldr strikket rundt på rundpinne før(ganske nybegynner kan man si). Jeg la opp 92 masker som oppskrifta sier å strikket to rette og to vrange rundt og rundt for å lage vrangbord. Trodde dette skulle gå rimelig greit, men ser ut til at det ikke blir noe vrangbord v dette.. Hva gjør jeg feil?
Tenkte å prøve meg på en enkel lue til frøkna, men jeg har aldr strikket rundt på rundpinne før(ganske nybegynner kan man si). Jeg la opp 92 masker som oppskrifta sier å strikket to rette og to vrange rundt og rundt for å lage vrangbord. Trodde dette skulle gå rimelig greit, men ser ut til at det ikke blir noe vrangbord v dette.. Hva gjør jeg feil?