Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja bare braJa da hender jeg ser innom alt bra med deg?
Ja bare bra
Med deg?
23+1 i dag, og det er så herlig
Har vel ikke oppskift på noe veldig enkelt?
Lærte meg strikke sist helg
En enkel kjole for eks?
Ja, veldig herligSå deilig å nærme seg alle milepæler i svangerskapet. Vi storkoser oss om dagen. Lillegutt er blitt to uker og alt flyter knirkefritt, han spiser, sover og bæsjer nyter det så lenge det vare snart blir nok hverdagen meg hektisk igjen
Hmmm... Kan se hva jeg finner. Men paelas lettstrikket romper er veeeldig søt synes jeg da ligger ute på nett også tror jeg
Ja, veldig herlig
Åhh, fantastisk Godt alt er som det skal
Ka heter han?<3
Han heter Håkon
Tror ganske sikkert at du kan få til en slik drakt. Iallefall hvis du kan rett og vrang
Wow, tiden går fort! Sier jeg, er akkurat over prematurgrensa i dag! 37+0, skal igangsettes om ei ukeJa bare bra
Med deg?
23+1 i dag, og det er så herlig
Åh så spennende da Lykke tilWow, tiden går fort! Sier jeg, er akkurat over prematurgrensa i dag! 37+0, skal igangsettes om ei uke
Er kjole det enkleste da? Tror jeg ville prøvd meg på ei lue først jeg, det er enkelt det
Det er en lillebror på vei denne gangen! Veldig overrasket etter to jenter, men har også registrert at svangerskapet har vært ulikt de to førsteÅh så spennende da Lykke til
Tiden flyr virkelig ja. Tenk over halvgått svangerskap på meg alt.
Skulle du ha jente elr gutt nå?
Nei, kjole er gjerne ikke det enkleste...aner ikke jeg men bare vært herlig å strikket en kjole til henne
Har du oppskrift på en lue da?
Nå holder jeg på med babyteppe
Det er en lillebror på vei denne gangen! Veldig overrasket etter to jenter, men har også registrert at svangerskapet har vært ulikt de to første
Har ikke oppskrift på lue på meg her og nå, men skal prøve å huske på deg når jeg kommer hjem i kveld (er ute med svigerforeldrene mine, de har kommet opp for å være barnevakt ifb med fødsel)
Veldig spendt på å høre hvordan det gårWow, tiden går fort! Sier jeg, er akkurat over prematurgrensa i dag! 37+0, skal igangsettes om ei uke
Er kjole det enkleste da? Tror jeg ville prøvd meg på ei lue først jeg, det er enkelt det
Spennende med lillebrorDet er en lillebror på vei denne gangen! Veldig overrasket etter to jenter, men har også registrert at svangerskapet har vært ulikt de to første
Har ikke oppskrift på lue på meg her og nå, men skal prøve å huske på deg når jeg kommer hjem i kveld (er ute med svigerforeldrene mine, de har kommet opp for å være barnevakt ifb med fødsel)
Det gikk veldig bra!Veldig spendt på å høre hvordan det går
Jeg glemte å lete etter oppskrift da! Beklager!!Åhh, gøy med en gutt nå da
Ok, kjempe snilt
Kose dere
Jeg glemte å lete etter oppskrift da! Beklager!!
Men jeg så denne på butikken for ei stund siden og tenkte på deg:
https://www.ark.no/ark/catalog/simpleSearch.jsf?wec-appid=ARK&page=9471883A2E944CDF82BEBB25810FDA62&closeLiveSearchOverlay=TRUE&menuLinkSelected=none&simpleSearchString=Strikking for nybegynnere&wec-locale=no
Var lue og mye mer i den
Ble mamma igjen 14.august herlig, men hektisk!Helt i orden
Åhh se der ja. Takk for tips!
Har fått til å lage noe smått siden sist i iallefall
Meeeeen du....har du blitt mamma igjen enda???