Strikkedamer??

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Er det noen strikkedamer som fortsatt titter innom her??:D
 
Har vel ikke oppskift på noe veldig enkelt:p?
Lærte meg strikke sist helg:D
En enkel kjole for eks:D?
 
Ja bare bra:)
Med deg?
23+1 i dag, og det er så herlig:)

Så deilig å nærme seg alle milepæler i svangerskapet. Vi storkoser oss om dagen. Lillegutt er blitt to uker og alt flyter knirkefritt, han spiser, sover og bæsjer ;) nyter det så lenge det vare snart blir nok hverdagen meg hektisk igjen :)
 
Så deilig å nærme seg alle milepæler i svangerskapet. Vi storkoser oss om dagen. Lillegutt er blitt to uker og alt flyter knirkefritt, han spiser, sover og bæsjer ;) nyter det så lenge det vare snart blir nok hverdagen meg hektisk igjen :)
Ja, veldig herlig:)

Åhh, fantastisk:) Godt alt er som det skal:)
Ka heter han?<3
 
Hmmm... Kan se hva jeg finner. Men paelas lettstrikket romper er veeeldig søt synes jeg da :) ligger ute på nett også tror jeg ;)

Klarer jeg den da?:p hmm..er helt ny;) Nå holder jeg på med teppe:) Enkleste først;)
 
Ja bare bra:)
Med deg?
23+1 i dag, og det er så herlig:)
Wow, tiden går fort! Sier jeg, er akkurat over prematurgrensa i dag! 37+0, skal igangsettes om ei uke

Er kjole det enkleste da? Tror jeg ville prøvd meg på ei lue først jeg, det er enkelt det
 
Wow, tiden går fort! Sier jeg, er akkurat over prematurgrensa i dag! 37+0, skal igangsettes om ei uke

Er kjole det enkleste da? Tror jeg ville prøvd meg på ei lue først jeg, det er enkelt det
Åh så spennende da:) Lykke til;)
Tiden flyr virkelig ja. Tenk over halvgått svangerskap på meg alt.
Skulle du ha jente elr gutt nå?

Nei, kjole er gjerne ikke det enkleste...aner ikke jeg:p men bare vært herlig å strikket en kjole til henne;)
Har du oppskrift på en lue da?:p;)

Nå holder jeg på med babyteppe:)
 
Åh så spennende da:) Lykke til;)
Tiden flyr virkelig ja. Tenk over halvgått svangerskap på meg alt.
Skulle du ha jente elr gutt nå?

Nei, kjole er gjerne ikke det enkleste...aner ikke jeg:p men bare vært herlig å strikket en kjole til henne;)
Har du oppskrift på en lue da?:p;)

Nå holder jeg på med babyteppe:)
Det er en lillebror på vei denne gangen! Veldig overrasket etter to jenter, men har også registrert at svangerskapet har vært ulikt de to første

Har ikke oppskrift på lue på meg her og nå, men skal prøve å huske på deg når jeg kommer hjem i kveld (er ute med svigerforeldrene mine, de har kommet opp for å være barnevakt ifb med fødsel)
 
Det er en lillebror på vei denne gangen! Veldig overrasket etter to jenter, men har også registrert at svangerskapet har vært ulikt de to første

Har ikke oppskrift på lue på meg her og nå, men skal prøve å huske på deg når jeg kommer hjem i kveld (er ute med svigerforeldrene mine, de har kommet opp for å være barnevakt ifb med fødsel)

Åhh, gøy med en gutt nå da:D

Ok, kjempe snilt;)
Kose dere:D
 
Wow, tiden går fort! Sier jeg, er akkurat over prematurgrensa i dag! 37+0, skal igangsettes om ei uke

Er kjole det enkleste da? Tror jeg ville prøvd meg på ei lue først jeg, det er enkelt det
Veldig spendt på å høre hvordan det går:)
 
Det er en lillebror på vei denne gangen! Veldig overrasket etter to jenter, men har også registrert at svangerskapet har vært ulikt de to første

Har ikke oppskrift på lue på meg her og nå, men skal prøve å huske på deg når jeg kommer hjem i kveld (er ute med svigerforeldrene mine, de har kommet opp for å være barnevakt ifb med fødsel)
Spennende med lillebror:)
 
Veldig spendt på å høre hvordan det går:)
Det gikk veldig bra! :)
Har oppdatert småsøsken-tråden.
Tiden går brått mye raskere så jeg har ikke fått oppdatert så raskt men det ble til slutt
 

Helt i orden:)

Åhh se der ja. Takk for tips!

Har fått til å lage noe smått siden sist i iallefall:D
Meeeeen du....har du blitt mamma igjen enda???:D
 
Helt i orden:)

Åhh se der ja. Takk for tips!

Har fått til å lage noe smått siden sist i iallefall:D
Meeeeen du....har du blitt mamma igjen enda???:D
Ble mamma igjen 14.august herlig, men hektisk!
Har du skrytebilder av det du har laget da? Liker å se hva andre lager også! uansett nivå
 
Back
Topp