Strikkedamer??

Ble mamma igjen 14.august herlig, men hektisk!
Har du skrytebilder av det du har laget da? Liker å se hva andre lager også! uansett nivå
Åhhh gratulerer så mye<3<3
Var det jente elr gutt nå:)?
Jeg tar bilder vettuu:)

20150101_202903.jpg IMG_5589.JPG IMAG1533_1_1[1].jpg
 
Åh så fin han var. Flott navn.
Mye hår:D Hadde jentene det:)?

Takk for det.
Holder på med matchende luer til begge med hals. Og vest til guttungen.
Alle mine ble født med mye hår Olivia hadde minst av alle, men godt med hår hun og

Hvordan går det med strikkinga?
Og hvordan er formen ellers?
 
Alle mine ble født med mye hår Olivia hadde minst av alle, men godt med hår hun og

Hvordan går det med strikkinga?
Og hvordan er formen ellers?

Så herlig:)<3

Strikkingen går kjempe bra. Blitt ganske dyktig om jeg skal si dt selv;)
Laget matchende luer til kidsa:)
En vest til guttungen:)

Joda, det går...
Vært litt styrete. Innlagt med premature rier 3 døgn, opp for sjekk igjen senere og veldig mye maserier og kynnere.
 
Så herlig:)<3

Strikkingen går kjempe bra. Blitt ganske dyktig om jeg skal si dt selv;)
Laget matchende luer til kidsa:)
En vest til guttungen:)

Joda, det går...
Vært litt styrete. Innlagt med premature rier 3 døgn, opp for sjekk igjen senere og veldig mye maserier og kynnere.
Det var da voldsomt! Hun trenger ikke ha det så travelt altså, det er tidlig nok å komme i starten av november ;)
Lykke til med sjekk da! Håper det roer seg fint! :) Snart tid for bursdagsfeiring for Oliver James også? Har du planene klare? :)
 
Det var da voldsomt! Hun trenger ikke ha det så travelt altså, det er tidlig nok å komme i starten av november ;)
Lykke til med sjekk da! Håper det roer seg fint! :) Snart tid for bursdagsfeiring for Oliver James også? Har du planene klare? :)

Ja, er liksom det. Terminen er jo ikke før 1 des;) I uke 33 nå:)
Ser jeg skrev utydelig der...skal ikke på sjekk nå...men vært oppe for det etter innleggelsen også.

Ja, han fyller neste tors:D:D 22okt!!:love017Vi skal feire han lørdagen med koldtbord og kaker:)
Jeg hadde bestemt meg for tema som var blekkulf, men nå er jeg jaggu usikker for han har så mange helter;) hehe. Blitt mer og mer begeisret for kaptein sabeltann..."abeltann" som han sier...
Noen venner er invitert og ellers mest familie. Vi blir en god gjeng!
 
Back
Topp