Strikke tråden

Jeg har to Klompelompebøker og tenkte å se om jeg får til å strikke noe etterhvert som formen forhåpentligvis blir bedre [emoji1] Har ikke strikket mye, men får til basics [emoji5]

Jeg er veldig kresen på garn og bruker kun det som er foreslått i oppskriften foreløpig, og da lurer jeg på; hvor på nett kan jeg bestille de kjente garnmerkene til en rimelig penge? [emoji4]

Sandnesgarn er sjelden på tilbud, men bla lykkelighandel.no har gode tilbud innimellom. (Vet ikke om noe nå). Men veldig bra service! Den lokale garnbutikken her har de beste tilbudene, med 20 % på alt garn innimellom.

Ellers er vel strikkemekka en side der de har en del andre kjente merker til bra priser?
 
Vis vedlegget 244028

Heklet dette til tantebarnet mitt [emoji4] willow ruter (gratis oppskrift på drops.no)[emoji4] kjempe fint og kjempelett. Og man kan variere med farger og mønster i det uendelige [emoji4]

Herregud så flotte de ble, ser kjempekomplisert ut! Det der må jeg prøve å lære meg! Takk for tips!
 
Er det noen her som har strikket go’klompen jakken fra klompelompe? Synes oppskriften er veldig vanskelig skrevet, og er endel jeg sliter med å forstå...
 
Er det noen her som har strikket go’klompen jakken fra klompelompe? Synes oppskriften er veldig vanskelig skrevet, og er endel jeg sliter med å forstå...

Ja, den er litt avansert.. du må bare fokusere på at mønsteret skal stemme ut heile tida, det er vel egentlig det de forklarer på ein innvikla måte..
 
IMG_4845.JPG

Mamma skal strikke denne til neste vinter når mini er rundt 2-3 måneder [emoji7] har mange strikkeglade i både min og mannen sin familie [emoji4] og flere venninner som strikker. Men hater å strikke selv [emoji23]
 
Snaaaart ferdig med årets gaveprosjekter så jeg kan strikke til lille, gleder meg sånn:)

Venter til tul i morgen, håper å kunne se kjønn da og bestille rosa eller blått garn:love7
 
Så flott det ble!
 
Back
Topp