Her er somrene som høsten, så jeg strikker i ulike ulltyper Blir det for varmt til å bruke blir det en bonus for å si det sånn [emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jobber med et vognteppe, men tar en halv evighet føles det ut som. Men har i grunn god tid da
Jeg kan heller ikke strikke, så jeg hekler Hekler bestemorruter som skal bli til et vognteppe til slutt Vis vedlegget 217565
Kjempefint[emoji3][emoji3]jeg å kan hekle de[emoji6][emoji7]Jeg kan heller ikke strikke, så jeg hekler Hekler bestemorruter som skal bli til et vognteppe til slutt Vis vedlegget 217565
Hva heter den ytterste fargen? og hvilket garn har du brukt?
Jeg har brukt Dale garn, garnet heter Lerke Farge 8101, "Jadegrønn". Kjempe fornøyd med fargen!
Kjempefint!![emoji3][emoji3]Jeg begynte å hekle på søndag og var ferdig med alle lappene på tirsdag. Nå har jeg begynt å montere de sammen. Skal hekle kant rundt også da har altfor mye tid og altfor mange tanker, så var godt å fokusere på noe annet.
Vis vedlegget 217926
Jeg begynte å hekle på søndag og var ferdig med alle lappene på tirsdag. Nå har jeg begynt å montere de sammen. Skal hekle kant rundt også da har altfor mye tid og altfor mange tanker, så var godt å fokusere på noe annet.
Vis vedlegget 217926
Kjempefint!![emoji3][emoji3]
Wow! Du er effektiv skikkelig fint