Strikke-, søm- og hekletråden!

Har litt lyst å begynne på vognteppe :)

Har du sett deg ut et spesielt et? :) Jeg vil også strikke et teppe eller to, tenker det kan være et fint langtidsprosjekt som man kan jobbe med mellom andre prosjekter :)
 
Har du sett deg ut et spesielt et? :) Jeg vil også strikke et teppe eller to, tenker det kan være et fint langtidsprosjekt som man kan jobbe med mellom andre prosjekter :)
Har litt lyst å hente inspirasjon fra kluteboka til bittami (skal se litt på det i kveld) :) ja er litt greit å ha et prosjekt. Blir hentesett også etterhvert, må bare finne oppskriften jeg brukte til storebror :happy:
 
Jeg strikket dette teppet til lillebror i hus når jeg var gravid med han. Det har blitt mye brukt. :love7 Må kanskje strikke et teppe til lille lille bror/søster også.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20200727_234942_com.google.android.apps.photos.jpg
    Screenshot_20200727_234942_com.google.android.apps.photos.jpg
    10,1 KB · Visninger: 19
Jeg har begynt på et Bellateppe i hvitt. Strikker mye så klør i fingrene etter alt jeg kan strikke. Mye fint
 
Jeg liker å strikke, men min mor er så kjapp, og flinkere enn meg, så det blir ofte til at jeg ikke gidder. Men jeg sydde to sengesett til eldste, nå er symaskinen ødelagt, men om jeg klarer å få kjøpt meg en ny så kan jeg fint rekke å sy til denne også :happy:
 
Jeg skal strikke morsigne teppe i hvit og så skal jeg strikke et teppe til når vi vet kjønnet:happy: er ganske nybegynner på strikking men har lyst til å prøve på en romper også
 
Jeg holder på med dette vognteppet fra Klompelompe :Heartred
D609A68F-83D2-483A-B79E-9F406C8CAE95.jpeg
 
Strikker mye og så og si hver dag. Har allerede strikka en del, da jeg har vært gravid to ganger før i år. Nå sa mannen at jeg ikke fikk starte å strikke til babyen for det har gått galt de to andre gangene. Alt ligger pent i ei veske og venter. Noe er ferdig montert og noe må monteres.

Liker Petite knit, knitting for Olive og ministrikk og flere sine oppskrifter.
 
Back
Topp