Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg begynte på et Marius vognteppe, men så angret jeg meg og la det bort jeg tør ikke før vi vet at det går veien
Skal på ultralyd fredag, ser alt ok ut kommer jeg til å begynne med strikking hva med deg? Vet du hva du vil strikke først?Tør ikke helt å begynne å lage noe jeg heller ennå, men synes det er koselig å se på ting og drømme litt! Strikker uansett lite om sommeren, men i år er det jo ekstra mye strikketid så burde kanskje revurdere.. Når tror du at du vil tørre å begynne på noe da?
Får vi se hvadu har sydd??Hihi bare jeg som ikke ventet til TUL altså? Har begynt på en liten romper Har også sydd litt
Får vi se hvadu har sydd??
Skal på ultralyd fredag, ser alt ok ut kommer jeg til å begynne med strikking hva med deg? Vet du hva du vil strikke først?
Skal på tul på fredag og er alt fint da begynner jeg å strikke har allerede sett litt på oppskrifter på hentesett og vogntepper. Liker godt klumpelompe. Tenkte strikke et yndig hentesett også
Begynner kanskje så smått etter TUL jeg også.. Vet ikke helt hva jeg skal begynne med enda, kanskje en omslagsrillejakke fra Paelas? Den ser fin ut Og et babyteppe, babo boho fra Ministrikk har jeg sett litt på. Og et hentesett, og noen bodyer og rompere.. haha, ja det baller på seg!
Ååå omslagsjakken fra Paelas og baby boho blanket står på min liste også Har kjøpt hexa på salg til teppet, det er jo så dyrt det garnet
Åh, lurt! Fant det på salg på nett jeg også nå, tror jeg skal slå til! Man trenger 6 nøster?
På min liste har jeg også pelle kanin seleshorts
Det er en dame på en av disse strikkesidene på fb som perler div pynt, som en ballong eller iskrem, og en ny pelle kanin seleshorts til hver "merkedag", typ 4 uker, 8 uker osv.
Litt cheesy, men jeg er fristet til å gjøre det samme
Lurt Har ikke oppskriften her jeg er nå, men ser på ravelry at noen skriver at de har brukt 6 nøster og noen 7 nøster. Selv har jeg kjøpt 7 nøster (sjekket bestillingen min)