Det er så fint! Jeg skal også strikke det. Har allerede strikket det som barselgave til tre venninner og MÅ ha det selv ogsåJeg skal strikke det hentesettet fra Kjærlighet på pinne tenkte jeg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er så fint! Jeg skal også strikke det. Har allerede strikket det som barselgave til tre venninner og MÅ ha det selv ogsåJeg skal strikke det hentesettet fra Kjærlighet på pinne tenkte jeg.
Wow sier jeg bareHar strikket teppe til den lille [emoji172]
Har strikket teppe til den lille [emoji172]
Tusen takk [emoji4] bruker å ta bestilling men har et hvile år nå [emoji4] fokusere litt på strikking til familien [emoji4] har for my planer og for liten tid [emoji23]Det må være det fineste babypleddet jeg har sett tar du imot bestilling?
Så flinke dere er!! Tror jeg må lære meg jeg også! Så en sånn babypose fra bluum på Facebook som jeg har så lyst på! Skal tro om jeg klarer det?[emoji85] har aldri strikket etter oppskrift, men kan å strikke firkanter og sånn haha[emoji23]
Så flinke dere er!! Tror jeg må lære meg jeg også! Så en sånn babypose fra bluum på Facebook som jeg har så lyst på! Skal tro om jeg klarer det?[emoji85] har aldri strikket etter oppskrift, men kan å strikke firkanter og sånn haha[emoji23]
Hva er det fineste babyteppe dere vet? Litt lyst å strikke et til bittelillebror og til dokka til frøkna, men litt usikker på hva.
Ja, det er kjempesøtt! Venter på å få vite kjønn så jeg kan få bestemme farge.Det er så fint! Jeg skal også strikke det. Har allerede strikket det som barselgave til tre venninner og MÅ ha det selv også
Dette var helt nydeligJeg skal strikke denne i lysegrå [emoji3] ligger gratis på dalegarn. Jeg bestilte fra strikkemekka [emoji5]
Vis vedlegget 236655
Litt av det jeg har strikket til lille i magen .
Teppet og luen er fra Klompelompe, luen er mariusmønster (men byttet ut kryssene med rådyr), den hvite romperen er Paelas, den lyseblå er fra Tiddelibom og romperen i flere farger er fra Ministrikk. Gleder meg til å ta det i bruk, kan det ikke bare bli april snart?
Hvordan er den hvite i vanskelighetsgrad?
Kjappstrikka drakt er nokså enkel og rask å lage, men du må orke å forholde deg til ei detaljert oppskrift, strikke rett og vrang og felle og auke. Og sy i Mange knapper [emoji6]