Strikke/hekle babytepper

|Frosken|

Juni12s hobby/håndarbeider
VIP
Junibarna 2015
Noen som vil vise bilder av noen dere liker? Tråler nettet for oppskrifter men klarer ikke bestemme meg!!

ImageUploadedByBV Forum1417303485.505998.jpg
Jeg strikket dette teppet til en venninne for snart 2år siden. Sverget på at jeg aldri ville strikke noe så tidkrevende igjen (stort arbeid på pinnenr. 2/2,5), ikke en gang til mitt eget barn! Nå vurderer jeg å gjøre det... Hehe! Finner ingen som er like fint og enklere. Har til og med lyst å prøve meg på babyklærne :) Men får se! Planen var jo egentlig å strikke et enkelt i rillesteikk med større pinner. Og tror mamma kommer til å hekle et :)

Vis vedlegget 90859
Jeg strikket dette teppet til en venninne for snart 2år siden. Sverget på at jeg aldri ville strikke noe så tidkrevende igjen (stort arbeid på pinnenr. 2/2,5), ikke en gang til mitt eget barn! Nå vurderer jeg å gjøre det... Hehe! Finner ingen som er like fint og enklere. Har til og med lyst å prøve meg på babyklærne :) Men får se! Planen var jo egentlig å strikke et enkelt i rillesteikk med større pinner. Og tror mamma kommer til å hekle et :)
ImageUploadedByBV Forum1417303803.866125.jpg
Her ser dere det litt bedre! I en annen farge. Hentet bildet fra Facebook!

Bestevenninna mi har fått i oppgave å strikke et teppe i skyggestrikk/illusion knit.. Det er så stilig med sånne tepper!:D

Vis vedlegget 90859
Husker du hva oppskriften heter? Så det var dalegarn, men kanskje jeg slapp å lete :p

Dette teppet heklet jeg for en god stund siden :) det er enkelt og ikke tidkrevende :) Bare si fra om jeg skal sende link til oppskriften. Har også flere heklatepper om du er interessert i å se bilder av andre typer tepper...

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    714,5 KB · Visninger: 29
Dette skal jeg strikke bare jeg vet kjønn :) . (Bilde fra google)

Vedlegg

• 1417379782523.jpg
    1417379782523.jpg
    112,8 KB · Visninger: 27
Dette teppet heklet jeg for en god stund siden :) det er enkelt og ikke tidkrevende :) Bare si fra om jeg skal sende link til oppskriften. Har også flere heklatepper om du er interessert i å se bilder av andre typer tepper...
Har heklet et sånt jeg og, for lenge siden. De er jo veldig fine da :)

Back
Topp