Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Vis vedlegget 90859
Jeg strikket dette teppet til en venninne for snart 2år siden. Sverget på at jeg aldri ville strikke noe så tidkrevende igjen (stort arbeid på pinnenr. 2/2,5), ikke en gang til mitt eget barn! Nå vurderer jeg å gjøre det... Hehe! Finner ingen som er like fint og enklere. Har til og med lyst å prøve meg på babyklærneMen får se! Planen var jo egentlig å strikke et enkelt i rillesteikk med større pinner. Og tror mamma kommer til å hekle et
![]()

Det var nyyyyydelig!! Nybegynner på strikking og eier ikke tålmodighet, så ikke noe prosjekt for meg, men kanskje noe mamma kan strikke, det var fantastisk fint!Vis vedlegget 90860
Her ser dere det litt bedre! I en annen farge. Hentet bildet fra Facebook!
Husker du hva oppskriften heter? Så det var dalegarn, men kanskje jeg slapp å leteVis vedlegget 90859
Jeg strikket dette teppet til en venninne for snart 2år siden. Sverget på at jeg aldri ville strikke noe så tidkrevende igjen (stort arbeid på pinnenr. 2/2,5), ikke en gang til mitt eget barn! Nå vurderer jeg å gjøre det... Hehe! Finner ingen som er like fint og enklere. Har til og med lyst å prøve meg på babyklærneMen får se! Planen var jo egentlig å strikke et enkelt i rillesteikk med større pinner. Og tror mamma kommer til å hekle et
![]()
Har heklet et sånt jeg og, for lenge siden. De er jo veldig fine daDette teppet heklet jeg for en god stund sidendet er enkelt og ikke tidkrevende
Bare si fra om jeg skal sende link til oppskriften. Har også flere heklatepper om du er interessert i å se bilder av andre typer tepper...
http://www.dalegarn.com/catalog_list.php?hType=62Husker du hva oppskriften heter? Så det var dalegarn, men kanskje jeg slapp å lete![]()
Fant ikke det teppet i det heftet? Er jeghelt på jordet?
Glem det , fant det nå, var bare veldig lite av teppe som syntesFant ikke det teppet i det heftet? Er jeghelt på jordet?