Stress

Trylletrollet

Elsker forumet
Aprilbarna`15
Med dårlig form og lite energi kjenner jeg det fort blir stressende på jobb. Jobber i barnehage og når jeg ikke klarer å være 100% tilstede hele tiden blir ofte støy- og aktivitetsnivået deretter. Jeg kommer på etterskudd og begynner å stresse. Kjenner jeg blir mer kvalm og får mer murringer i magen når jeg stresser. Andre som har det sånn? Ingen på jobb som vet jeg er gravid enda. Det jeg er mest redd for en at stresset kan bidra til en ny abort... :( Uff! Det var dagens utblåsning! Sitter nå på pause med bena høyt, så håper det hjelper :)

❤ alle gode ting er tre ❤

Huff.. Håper du finner en løsning på det.

jeg jobber selv i bhg og det kan være stress.. Nå som sjefen er på ferie er det 0 stress og alt går supert, men gruer meg til hun kommer tilbake, for da blir det nok bare dritt og stress igjen :O

Kjenner til det ja... Jobber som sykepleier i hjemmesykepleien, og har ofte travle lister og knapp tid. I tillegg skal en fungere hjemme også, få barn i bhg og middag på bordet. Kjenner det blir mye stress. Men det er viktig at vi tenker på oss selv, ta deg pauser og pust/prøv å slappe av (lett å si - men verdt forsøket) :)

Huff.. Håper du finner en løsning på det.

jeg jobber selv i bhg og det kan være stress.. Nå som sjefen er på ferie er det 0 stress og alt går supert, men gruer meg til hun kommer tilbake, for da blir det nok bare dritt og stress igjen :O
Rart hvor mye det spiller inn å ha en sjef rundt seg..

har veeeeldig mye å si ja.. Helt klart.

Jeg kan rett å slett ikke si det på jobben, jobbet her i 3/4 måneder. Skulle fått ny kontrakt til jul (100%), men sjefen har vært opptatt. Er 5+3 på vei og ser magen blåser opp alt. Gått opp 2 kilo. Mye stress og noen tunge løft. Er redd jeg ikke får kontrakta om jeg sier det nå. Noen tips?

Sent from my iPhone using BV Forum