Strekkmerker

Har fått tre små strekkmerker på hvert lår, ingen på magen enda. Bærer de med stolthet!
 
Har hittil bare dem fra forrige svangerskap. Fikk bittelitt under navelen uti svangerskapet en gang, og så tok det helt av (følte jeg) sånn ca. uka før fødselen. Vokste mye på slutten der. Jeg bare resignerte og bestemte meg for at jeg skulle akseptere at kroppen min ble som den ble, for det ville ikke føre noe godt med seg å gå rundt og mislike meg selv for evig tid. Jeg savner jo hvordan jeg så ut som ung og håpefull (selv om jeg ikke visste å sette pris på det da), men føler jeg har greid å ha en noenlunde positiv innstilling til kroppen min for det. Strekkmerker blekner ganske mye etter hvert, så synes ikke det er så fryktelig sjenerende. Men når de er ferske er det jo ikke kjempeartig akkurat. Antar jeg får noen nye nå etter hvert ...
 
Har fått masse strekkmerker på begge rumpeballene og brystene som startet for en del uker siden, ser ut som en tiger :eek: ellers har jeg fått sånn smått på begge sidene ganske langt bak (ryggen), og mellom lårene på innsiden (som jeg har hatt i mange år i tillegg). I dag når jeg tok av meg strømpebuksa hadde det jaggu meg begynt å komme på fremsiden av lårene og på siden av lårene :eek: venter bare på at magen er neste nå.. føler meg ikke komfortabel, men prøver å akspetere det. :shy:
 
Ingen enda, men de fra ungdomstida er jo der enda. Og ser ikke bedre ut nå :rolleyes:
 
Oppdaget i går at jeg har fått hele to strekkmerker på undersiden av magen. Så de ved en tilfeldighet i speilet, for jeg kan ikke lenger se undersiden av magen min ellers :hilarious:
De var veldig svake, og korte, så de plager meg ikke. Men jeg ble litt overrasket allikevel :wacky:
 
Da jeg var gravid første gang så begynte jeg å smøre magen tidlig for å prøve å unngå strekkmerker. Men jeg orket bare å smøre en gang før jeg tenkte at jeg aksepterer alle strekkmerker og gjør ikke noe mer for å prøve å unngå. Jeg har strekkmerker på hoftene etter puberteten så gjorde regning med at de kom uansett. Nå er jeg i uke 33 i mitt tredje svangerskap og fremdeles ingen strekkmerker noen plass. Min mor fikk heller ingen etter 3 svangerskap så jeg tenker jeg har det fra henne.
 
Ingen strækmærker her endnu. Håber på at slippe. Men det er nok lidt urealistisk
 
Ingen strekkmerker foreløpig, men skal se de kommer i løpet av de siste ukene :)
 
Jeg er sjokkert over at det ikke har dukket opp noen på magen enda (som jeg kan se)! Har en del fra før på lår og hofter, og der tror jeg at jeg kan se at det er blitt fler, eller at de er blitt lengere.. Også hadde jeg et par små på hoftene/kjærlighetshåndtakene som jeg syntes kanskje har blitt litt tydligere. Blir lykkelig hvis jeg slipper å få på magen, men får jeg så er det ikke uventet :p
 
Har ikke fått noen strekkmerker enda, men har på innsiden av lårene fra puberteten. Er nå 35+6, men tørr ikke håpe på at det holder seg sånn før mini er ute. En jeg kjenner fikk masse uken før hun fødte. :dead: Prøver å tenke at kommer de, så er de et bevis på det lille mirakelet som blir født :Heartpink:D
 
Back
Topp