Strekkmerker !

Er også stolt av kroppen, synes det ser fint ut å være gravid og vet jo at mange damer ønsker å bli gravide osv så er veldig stolt og føler meg privilegert som "får lov" å være gravid i Norge, hvor alt er så tilrettelagt. Men.. Jeg er litt redd for hvordan jeg føler meg når baby er ute, kanskje jeg skal kjøpe en tummy tucker.. Uansett, øynene blir vel klistret på lille i stedet for speilet så det skal gå så bra så :) men er spent på selvbildet mitt etter fødsel altså!!! Må jeg si :)
 
Er også stolt av kroppen, synes det ser fint ut å være gravid og vet jo at mange damer ønsker å bli gravide osv så er veldig stolt og føler meg privilegert som "får lov" å være gravid i Norge, hvor alt er så tilrettelagt. Men.. Jeg er litt redd for hvordan jeg føler meg når baby er ute, kanskje jeg skal kjøpe en tummy tucker.. Uansett, øynene blir vel klistret på lille i stedet for speilet så det skal gå så bra så :) men er spent på selvbildet mitt etter fødsel altså!!! Må jeg si :)

Helt rett og være stolt av gravid kroppen! :)
Men eg og er spent på hvordan selvbilde blir etter fødsel, håper eg trekker meg bra sammen under amming om den går bra :) !
 
Begynner å få noen bittesmå på fremsiden av magen nå.. Jeg som trodde at jeg hadde sluppet unna :(
 
Jeg har ikke fått noen enda, men vet jo at det plutselig kan komme mange de siste ukene. Så vi får bare se :p
 
Har ikke sett noen nye. Med første hadde jeg ingen da jeg kom inn på sykehuset, men fikk to på hver side av magen i løpet av fødselen. Med nr to fikk jeg på lårene og hoftene, men ikke på magen.
 
NÅ har eg virkelig sprukket! Og ser nå etter å tatt bilde, hvor mye magen min har sunket den siste tiden.. :)

Har magen deres sunket? :)
 

Vedlegg

  • ImageUploadedByBV Forum1448882200.690434.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1448882200.690434.jpg
    63,8 KB · Visninger: 121
Magen min har sunket. Tror jeg har fått noen nye strekkmerker også. Det som er mest synlig på magen og brystet hos meg, er egentlig blodårer. Er helt ekstremt... men det går jo bort igjen av seg selv snart så, skal ikke klage.
 
Jeg oppdaget i går at jeg har fått en del strekkmerker på siden av puppene... :/

Jeg har heldigvis ikke fått noen flere på magen enda :)
 
Min har synket endel :)
 

Vedlegg

  • 1448960755806.jpg
    1448960755806.jpg
    34,6 KB · Visninger: 124
Min har sunket en del ja :)
Men har enda ikke sprukket..
Men føler huden akkurat rundt navelen er så tynn :p haha, vanskelig å forklare. Kanskje fordi magemusklene har delt seg x)
 
Min har sunket en del ja :)
Men har enda ikke sprukket..
Men føler huden akkurat rundt navelen er så tynn :p haha, vanskelig å forklare. Kanskje fordi magemusklene har delt seg x)
Det føler jeg og! Nesten som om jeg har en gjennomsiktig ring rundt navlen :p
 
Føler hver dag at huden sprekker, men har utrolig nok ikke fått noen nye. Men nå strammer det veldig!
Forundrer meg ikke om de kommer den siste uken :p
Magen er ganske så lav nå ja. Får kommentarer på det til stadighet. Alle mine vanlige truser gnager og det føles som om magen og høna går i ett :p
 
Det føler jeg og! Nesten som om jeg har en gjennomsiktig ring rundt navlen :p
Jaa, og når baby sparker ut der så føler jeg nesten jeg kan se og føle foten eller handa bedre :p haha high5 gjennom "vinduet" rundt navlen :p
 
Jaa, og når baby sparker ut der så føler jeg nesten jeg kan se og føle foten eller handa bedre :p haha high5 gjennom "vinduet" rundt navlen :p
Får aldri spark der, jeg. Er kun på sidene, men der stikker føttene ut innimellom :D Tror hun synes det er veldig trangt der inne :p
 
Eg kommer nok til og få store komplekser vedrørende magen min etter fødsel tror eg! :-/ håper ikke eg sprekker opp mer under fødsel :-O
 

Vedlegg

  • ImageUploadedByBV Forum1449482642.032491.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1449482642.032491.jpg
    226,8 KB · Visninger: 110
Endte opp med å sprekke litt på lår og på "muffin-tops"-ene.. Helt i orden :) skal ta tatovering over tror jeg. Noen som har erfaring med det? Sambo mente jeg bør vente til vi er helt ferdig med barn :)
 
De vil bli hvite med tiden, så jeg hadde ventet en stund og sett hvordan det blir først i hvert fall
 
Back
Topp