Strekkmerker !

OverLykkelig <3

*Knøtte i magen*
Desemberglede 2015
Flere som er sprukket veldig? Eg har heldigvis ikke så mange brede sprekker, men er sprukket over hele magen og litt på ryggen/lår nå..

ImageUploadedByBV Forum1445984021.338259.jpg

Flere som vil legge til bilde? Spennende og se hvordan hver enkelt har det <3

Har 2 brede under magen og noen under puppene eg misliker veldig!
 
Foreløpig ikke en skramme :) uke 34
9d2d1891786f6c5419cb47dc015f5e28
 
Ja ganske utrolig igrunn, med tanke på hvor mye magen vokser :-O men huden min er nok ganske elastisk. Meeeen vi er vel ikke helt i havn enda ;-) vet ikke om det har så mye å si, men har smurt magen med Locobase hele svangerskapet
 
Last edited:
Her er det foreløpig hofter og lår som er rammet. Så er spent på om magen følger etter. Jeg smører og har smurt daglig med Weledas olje, det er i det minste deilig med myk hud:) Det rare er at huden på hoftene ikke er stram, men at det er her det har kommet merker.
 
Jeg har noen på ene siden av magen, men tror ikke de nye faktisk. De kom med storesøster. Har så og si vært usynlige før jeg ble gravid, men nå kan jeg både se og kjenne de godt.
Smører med Bio-Oil eller Body Butter, men kjenner ofte at det river og sliter i huden. Så blir ikke forundret om det snart dukker opp nye...
ImageUploadedByBV Forum1446015941.796961.jpg
 
Jeg har fått på begge hoftene foreløpig. De ser jeg bare når jeg står med ryggen til speilet, så det er greit ;) Har ikke smurt med noe så langt, men kjenner jeg klør mye rundt navlen. Synes dere hadde fine mager alle sammen! :)
 
Sniker fra mai her. Jeg hadde ingen før uke 39, og da kom de! Så ingen er trygge enda ;)
 
Sist fikk jeg bare på puppene, de ble gigasvære!!! Blir spennende å se hva som dukker opp denne gangen. Fødte 10 dager før termin sist, vet om mange som først har fått strekkmerker når de har vært på overtid...
 
bd10e1a5489c421b0e79440b0459be47
Her er mine tigermerker. De fikk jeg først når jeg kom på sykehuset.. hadde bare et par små små før det, men de også kom ikke før jeg ble innlagt på sykehuset når jeg var 29 uker på vei. Tror jeg er allergisk mot sykehus ;) jeg liker ikke strekkmerker og det er merkelig å si det, men jeg er på en måte stolt av de jeg har fått.
 
Vet ei veninne av meg hadde absolutt ingen strekkmerker før pressriene kom, men da sprakk hun motsatt vei. Så strekkmerkene hennes et vannrette over navlen :)

Eg og kjenner på stolthetsfølelsen over strekkmerkene, selv om eg ikke synes de er nå fine :p
 
Tror ikke jeg har fått noen nye denne gangen, men har både på lår, pupper, mage og legg (!!!) fra to tidligere svangeskap.
 
Kan legge til at jeg ble hysterisk og begynte å grine når jeg så hvor store og hvor mange jeg plutselig hadde etter.. Men ikke lenge etter ble jeg litt sånn stolt. Er jo bare bevis på at jeg ruget på den lille skjønne gullgutten min <3 liker de ikke, men de blekner jo med tiden :) tror ikke jeg hadde blitt helt fornøyd om de forsvant nå :D
 
Har sprukket veldig på framsiden ja! Fikk knapt noen sist, men har blitt mer denne gangen. Spent på hvordan de blir etter graviditet - men veldig lite stresset i forhold til det altså
 
Tror muligens jeg har fått noen nye på magen. Hadde en god del fra før, men nå klør det, så mistenker at det er noen nye under produksjon.
 
Ikke et eneste ett enda! :D er 34+3 :) fikk ingen sist heller :)
 
Ingen strekkmerker enda hverfall, men har lagt merke til litt appelsinhud på lårene :D Hehe. Mammakroppen smyger seg på ;) 36+4
 
Back
Topp