Strekkmerker?

Bee

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Noen som har fått det?

Jeg har ikke fått noen nye, men de gamle har blitt mye mer synlige. Selv om de er helt lyse. Kunne knapt se de før graviditeten.

Har noen erfaringer med Swissroller eller lignende mot strekkmerker? (etter fødsel såklart) Det reklameres jo for den hos "alle" bloggerene...

Har heller ikke fått nye, hadde så mange fra før :p Og de er blitt veldig tydelig nå. Magen er også større denne gangen, får stadig kommentarer som "sikker på at det bare er en der inne" ;) Strekkmerker plager meg ikke så mye :)

Har ikke fått noen enda, men det er først nå jeg føler at magen fyller mageskinnet skikkelig ut :p Så det er vel framover fra nå av at huden begynner å strekke seg :bored:

Har ikkje fått noken ennå, men har noen på hoftene som eg har hatt siden puberteten som er blitt mer synlig, men er så vant til de at eg bryr meg ikkje.

Har ikkje hørt om swissroller så kan ikkje hjelpe deg der..

Nei har ikke fått noen enda, fikk ingen forrige svangerskap heller, selv om jeg ble diiiiger! Smurte meg hver dag med dr greve Strekkmerke krem, vet ikke om det har noe å si, men gjør det denne gangen også :) skader ikke å prøve :) den lukter magisk også!

Har ikke fått noen enda jeg heller, bare noen gamle som foreløpig ser ut som før ;p Men føler ikke huden på magen er helt strekt enda da, så kan jo godt være at de kommer etter hvert!

Har ikke fått noen enda. Men kjenner huden strekker seg mer og mer. Stramt og klør. Så forventer egentlig noen. Smører meg også :) men bruker Weleda sin

Har ikke oppdaget noen enda, har noen fra puberteten på hoftene. De er hvite, og synes ikke godt. Bryr meg ikke om det. Smører med Weleda sin jeg også:-)

Har endel fra svangerskapet i 09, men har kjent mye kløe de siste dagene, og oppdaget tre nye merker over navelen idag så det strekkes ja:) men det gjør meg ingenting :)

Har ingen strekkmerker, og det klør heller ikke. Jeg dusjer ikke så ofte (bare 1-2 ganger i uken) så jeg er ikke plaget med tørr hud slik jeg var før (sorry hvis noen synes det er ekkelt at jeg ikke dusjer så ofte, er ikke hippie eller noe men det har bare blitt sånn. Bruker såklart deo og parfyme, pluss at jeg er en slik person som svetter veldig lite..)
Bruker vanlig fuktighetskrem.
Mamma fødte mange barn og har ingen strekkmerker, eneste hun har er jo arret fra keisersnitt. Så håper jeg slipper det :)

Noen som har fått det?

Jeg har ikke fått noen nye, men de gamle har blitt mye mer synlige. Selv om de er helt lyse. Kunne knapt se de før graviditeten.

Har noen erfaringer med Swissroller eller lignende mot strekkmerker? (etter fødsel såklart) Det reklameres jo for den hos "alle" bloggerene...
Sniker fra mai.
Jeg fikk en del strekkmerker på
Hoftene. Og fikk swissroller av søsteren min. Den er helt sinnsyk! Alleredet etter noen dager begynte de å blekne. Og har blitt hundre ganger bedre alleredet. Så jeg anbefaler den virkelig :D

Har ingen strekkmerker, og det klør heller ikke. Jeg dusjer ikke så ofte (bare 1-2 ganger i uken) så jeg er ikke plaget med tørr hud slik jeg var før (sorry hvis noen synes det er ekkelt at jeg ikke dusjer så ofte, er ikke hippie eller noe men det har bare blitt sånn. Bruker såklart deo og parfyme, pluss at jeg er en slik person som svetter veldig lite..)
Bruker vanlig fuktighetskrem.
Mamma fødte mange barn og har ingen strekkmerker, eneste hun har er jo arret fra keisersnitt. Så håper jeg slipper det :)
Er jo faktisk ikke anbefalt å dusje hver dag heller. Jeg fikk veldig plagsom tørr og kløende hud som var nærme ved å ligne på eksem for noen år tilbake. Dermatolog anbefalte meg å dusje sånn 2-3 ganger i uken istedet for hver dag :) huden min ble helt fin og frisk igjen.

Sniker fra mai.
Jeg fikk en del strekkmerker på
Hoftene. Og fikk swissroller av søsteren min. Den er helt sinnsyk! Alleredet etter noen dager begynte de å blekne. Og har blitt hundre ganger bedre alleredet. Så jeg anbefaler den virkelig :D
Takk for svar :) Det var kjekt å høre.
Dette er ikke noen krise for meg, ikke misforstå. Men dersom jeg kan gjøre noe for å forbedre de så gjør jeg det :)

Er jo faktisk ikke anbefalt å dusje hver dag heller. Jeg fikk veldig plagsom tørr og kløende hud som var nærme ved å ligne på eksem for noen år tilbake. Dermatolog anbefalte meg å dusje sånn 2-3 ganger i uken istedet for hver dag :) huden min ble helt fin og frisk igjen.
Ja er det jeg også har hørt :) pluss at jeg har farget håret og det var dyrt, så vil spare fargen ved å farge det minst mulig. Får nesten ikke skittent hår heller når jeg dusjer sjeldnere, og som sagt svetter jeg nesten ikke heller. Nå som jeg ikke trener så ser jeg ikke behovet ^^ også sparer man jo penger på strøm og produkter :P kan nesten ikke tro at jeg dusjet hver dag før, og sleit med tørr hud og skittent hår hele tiden..

Nei, det er jo strengt tatt ikke nødvendig å dusje hver dag. Litt hysterisk det der.. Men jeg elsker det:-) Og så er det så godt med varmt vann når man har vondt:-)

Nei, det er jo strengt tatt ikke nødvendig å dusje hver dag. Litt hysterisk det der.. Men jeg elsker det:-) Og så er det så godt med varmt vann når man har vondt:-)
Ja det er sant :) hadde jeg hatt badekar hadde jeg vel ligget i det hele tiden :P jeg og mannen skal sove på hotell og det er mest fordi vi vil bade i badekar ^^

Denne signerer jeg. Varmt vann når man har vondt er ++++
Samme her! Kjøpte månedskort på spaavdelingen på et hotell her jeg bor forrige uke for å kunne svømme og bade der. Det gjør utrolig godt for en vond kropp, samt at jeg får bevegd meg litt. Blir mye sofa og lite trim om dagen, men nå har jeg vært der et par ganger i uka :)

Ja det er sant :) hadde jeg hatt badekar hadde jeg vel ligget i det hele tiden :P jeg og mannen skal sove på hotell og det er mest fordi vi vil bade i badekar ^^

Vi er så heldige å ha badekar, og det er helt fantastisk! Nå må jeg bare passe på at mannen er hjemme, er så redd for ikke å komme meg opp igjen... Veldig vanskelig å bøye seg, og reise seg fra gulvet eller huksittende nå.

Vi unnet oss et døgn på spa-hotell her, og jeg bodde i bassenget - så deilig:-) Dessverre har vi ikke noe basseng i nærheten her vi bor da. Det er jo fin trim å svømme så det hadde vært noe ja.

Back
Topp