Strekkmerker

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Noen bittesmå har jeg fått, på sidene, men ikke ille. :-)

Har sluppet unna, enn så lenge :)

Sluppet unna til nå til tross for stor vektoppgang :)

Har noen fra forrige gang, og tror det har kommet et par ekstra på siden denne gangen, foreløpig bare noen små :-)

Fikk ikke forrige gang- til tross for gigantisk mage. Ikke noen denne gangen heller, så langt. Men kommer de så kommer de :)

Har magen full av mammamerker fra de to andre svangerskapene mine, så vet ikke om jeg merker evt nye så godt.. :smiley-ashamed008 Menmen, det er hedersmerker, og jeg bruker ikke energi på å tenke på dem.;)

Foreløpig ingen flere en de små få jeg fikk forrige gang :)

Det har dukket opp en god del strekkmerker på puppene. Jeg har fortsatt ingen på magen selv om den har blitt stor:)

Har helt ærlig ikke sett så nøye etter, men er iallfall ikke kommet noen som virkelig lyser mot meg i speilet :) Men ser ikke bort fra at det kommer noen snart...

Fullt av strekkmerker på magen, puppa, lårene og hoftene:-) mine skjønnhet merker fra første graviditet:-) Eller rettere sagt fødsel, fikk nemlig mer strekkmerkeretter ffødselen.

Tror ikke jeg har fått noen nye denne gangen. Hvertfall ikke enda :) men har fra forrige så.

Har ikke fått flere striper enda, men sist kom de rett rundt termin så har ikke håp om å slippe nå heller ;)

Back
Topp