Strekkmerker

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
Har hatt litt på lår siden puberteten, men magen slapp unna forrige svangerskap. Fikk kun på undersiden av puppene. Smurte meg ikke noe forrige gang, men nå de siste ukene smører jeg 2-3 ganger i uken med babyolje og fetkrem for å holde på fuktigheten da jeg merker jeg er tørrere enn før. Om det virker inn på strekksmerter aner jeg ikke, men magen blir veldig god og myk og stryke på :D

har fått noe mer enn jeg hadde :)

Ikke noen foreløpig :) har en del på lår og hoftene fra puberteten så tror de kommer etterhvert! Legen mente jeg kom til å slippe unna, han sa han kunne se det på huden :P håper han har rett!!

Ingen så langt, men er ennå lenge igjen :p smører meg med ren kokosnøttolje etter hver dusj i håp om at jeg ikke skal få heller :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Ingen så langt, men er ennå lenge igjen :p smører meg med ren kokosnøttolje etter hver dusj i håp om at jeg ikke skal få heller :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Det bruker jeg også :D kan vertfall ikke skade å smøre seg! Var en hudpleier som sa til meg at i Thailand får gravide kvinner kokosnøttolje på resept for forebygging av strekkmerker ;)

Har masse på magen etter jeg gikk gravid med første, men har ikke dukket opp noen nye etter det. Litt på rumpe,lår og pupper også, men det er så lite at det synes nesten ikke

Ingen nye foreløpig. Har en god del på magen i fra forrige unge og på hoften og puppene fra før der igjen. Alle hvite. Gruer meg litt til å tilføye hissige røde og nye merker for sist fikk jeg skikkelig vondt i de på magen. Mange av dem kom også etter fødsel.

Back
Topp