Strekkmerker

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Marthe

Guest
Har du fått strekkmerker?
Eller har du fra tidligere svangerskap?

Har fått på både pupper og mage.. Massemasse, er med første :-)

Har ingen nye enda, men mange fra sist:p da trodde jeg jeg skulle slippe unna billig, for hadde bare 3stk på hofta, men et par uker før termin stripet magen seg over hele! :o

Ikke enda, men regner med at det kommer, for har litt på stumpen fra puberteten. Vi for se hva som skjer, jeg vet at det å smøre meg med "superkremer" fra Dr. Greve o.l. ikke hjelper, men tar ikke skade av det heller :-)

Har også en olje fra Miranda som jeg smører meg med på kvelden når jeg legger meg bare for å gli lettere over magen :-) Lit kosetid med knerten <3

Ingen så langt. Har i det siste smurt meg med babyolje i dusjen, og synes det har gitt meg veldig myk og fuktig hud. Satser på at det skal hjelpe;) *krysser fungrene*

Hadde masse på pupper, lår og hofter fra da jeg ble tenåring. Fikk en del mer på de samme plassene da jeg gikk gravid forrige gang. Pluss jeg fikk på rumpa.
Har ikke fått noen enda denne gang. Og har faktisk ikke et eneste på magen så langt. Så blir spennende å se :)

Har ikke fått noen nå, men har mer enn nok fra forrige og fra en skikkelig vektoppgang for noen år siden...... Men jeg er helt avhengig av å smøre meg på hele kroppen hver dag, så kan jo være det er med på å holde strekmerkene i sjakk denne gangen :cool:

Har litt på puppene og rundt navlen fra sist gang. De kom plutselig rett før termin!

Ja :( har fått en del i området under navelen. De er heldigvis lyse enda, så kanskje de går fortere vekk eller kommer til å synes minimalt *krysserfingrene*

Ingen, har ingen fra før heller. Mamma gikk helt frem til begge fødslene sine uten å få strekkmerker, det samme gjorde mormor med sine fem. Lov å håpe at jeg er like heldig, men kommer de så kommer de. :)

Fikk ingen med første, litt på siden av magen med nr2, ingen nye (bank i bordet) til nå dette svangerskapet :-)

Har fra sist, da jeg var gravid med tvillingene. Litt under og litt over navelen. Ingen nye enda. :-)

Jeg har noen fra ungdomstiden min, men jeg fikk ingen da jeg gikk gravid med første. Hun kom til termin. Jeg krysser fingrene for at jeg slipper unna denne gangen også.. Jeg var flink å smøre meg med første, der er jeg ikke nå. Vet ikke om det har noe å si, vel og merke.

Har en del strekkmerker fra før, la på meg tjue kilo da jeg slutta å røyke for noen år siden. Da kom det en del på lår, hofter og mage. Ikke fått noen nye nå.

Har fått noen midt på magen. Har en del fra før, både på lår og sideflesk, så overlever vel disse nye og.

Back
Topp