Strekkmerker

måltrost

Glad i forumet
Junibarna 2015
Har dere begynt å få strekkmerker? Her har det dukket opp en del på puppene, ingen på magen enda. Jeg er spent på hvordan det utvikler seg! Er 19+3 i dag.

Har ikke fått enda ,men klør en del på magen og lurer på om det kan være derfor . Smører med en tjukk krem og håper det hjelper :-P

ikke fått noen nye enda (er 17+1 i dag), men har maaaasse fra forrige svangerskap :O :p både på magen, puppene, lårene, rompa.. De er veldig lyse nå da! Håper jeg slipper flere.

Kommer ikke alle den siste uka? :p

Har foreløpig bare fra forrige, men det er nok;) hadde bare 3 frem til uka før termin også ble jeg zebra over natta, så skal ikke håpe for mye nå som sist!

Fikk ingen forrige gang, til tross for vanvittig stor mage- men slappere hud fikk jeg jo :P
Kan jo hende jeg får denne gangen, men tror det er veldig genetisk om man får eller ikke. Lite man kan gjøre fra eller til med kremer og oljer, bortsett fra å hindre tørr og kløende hud.

Jeg har bare strekkmerker på brystene fra tidligere svangerskap, håper de holder seg der nå også. Tror vi bare må ta det vi får, såvidt jeg vet er det ingenting å gjøre med :-)

Har ikke fått enda og håper jeg slipper det. Fikk heller ingen på magen i forrige svangerskap, fikk noen få på puppene.

Har kun fra forrige svangerskap, men de er lyse no da.. så vil tiden vise ;)

Back
Topp