Strekkmerker

Jeg har ikke fått enda :) Men klør litt på magen da.

Finnes det egentlig noe tidspunkt i løpet av svangerskapet der det er større sjanse for å få strekkmerker? Som de 3 siste månedene? :anyone Nysgjerrig på når jeg kan vente meg å se noen eller juble for å slippe unna.

Jeg har ikke fått enda :) Men klør litt på magen da.

Finnes det egentlig noe tidspunkt i løpet av svangerskapet der det er større sjanse for å få strekkmerker? Som de 3 siste månedene? :anyone Nysgjerrig på når jeg kan vente meg å se noen eller juble for å slippe unna.
Trur ikkje eg tørr å juble før fødselen er overstått :P

Sist jeg var gravid smørte meg hver dag morgen og kveld med olje/krem fra 3 gravid mnd... Den siste mnd fikk jeg allikevel noen strekkmerker akkurat rundt navlen :( så tydeligvis så ligger det i min familie, selv om mamma ikke har! Så jeg skal være flink å smøre meg denne gangen og, kan jo hende at jeg unngikk de værste strekkmerker pga intensiv smøring!! :) håpe håpe!!

Fikk mange sist svangerskap, men ingen nye til nå i dette svangerskapet.

Veldig tørr og irritert hud. De jeg fikk forrige gang har bare kommet tydeligere frem, krysser fingrene for at det stopper her;)

Ingen enda, ingen sist heller :-) men smører med olje, det gjorde eg sist også :-) har derimot litt på lårene og rundt hoften fra tidligere, de er veldig svake nå da :-) krysser fingrene for at eg er heldig denne gangen og :-P

Sist gang fikk jeg ikke før jeg var passert termindatoen, så det var jo ekstra gøy å gå over tiden da :( Men bare rundt navlen. Har ikke fått noen nye enda.

Ingen dtrekkmerker, men det klør OVERALT!
Holder på å bli gal! Er flink og smører meg med bodylotion/ håper det hjelper

Tja. Fikk en del rundt navlen sist helt på slutten. Tror det er de samme som er blitt synlige nå, men ikke sikker på at det ikke er kommet til noen nye...

Ingen så langt, fikk ingenting med de to andre. Tror likevel ikke jeg slipper unna denne gangen, så jeg er svært innstilt på at de blir å dukke opp i løpet av de neste ti ukene.

Jeg tror enda at jeg ikke får noen nye ☺ her så mange fra nr 1 og fikk et par med nr 2. Tror ikke magen blir like stor denne gangen, så har enda masse hud å gå på før d kommer nye merker :-p

Back
Topp