Strekkmerker

Jeg tror jeg holder på å få et rett over navelen, der hvor hullet til navlepiercingen er. Men pytt sann, jeg hadde "forventet" fler ;)

Jeg fikk også noen strekkmerker den siste uka med nummer en, pga glemte å smøre lårene og bakover mot ryggen de siste dagene.. Men har ingen på magen :)

Har fått noen nederst på magen, men de er ikke så dype.. Overrasket over hvor lite det plager meg. Syns nesten at det var litt fint! Føler meg litt mer som en mamma nå :)

Kan ikke se at jeg har fått noen, men kan være det er rundt navlepiercingen. Vet ikke helt om det er strekkmerke, eller bare "stukket hud". Har noen gode gamle på innsiden av lårene fra puberteten da :p

Jeg fikk hele verdenskartet på magen sist svangerskap (gikk opp 30kg og fikk en unge på 4,5kg). Ikke fått noe denne gang, men denne gang har jeg "bare" gått opp 2 kg, så tror ikke det er en 4 kg unge denne gang :-P. Så håper jeg slepper unna denne gang (Ikke at noen nye hadde vist i det allerede eksisterende verdenskartet, hva gjør vel noen ekstra elver :-) )

2 uker igjen til termin, og har ikke fått noen enda.. Blir spennendes å se om det kommer noen helt på slutten ...

Back
Topp