Strekkmerker..

CocoChanel Mademoiselle

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Novemberlykke 2016
Er det noen som har opplevd at de dukker opp allerede? Her ser jeg små spor både på brystene og magen som kommer sikkert til å bli mer tydelig med kommende uker... æsj, jeg som hadde håpet jeg skulle være en av de heldige og slippe...har smørt meg hver dag og :(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ikke merket noe enda, heldigvis. Slapp unna sist, men fikk jo ganske mye med førstemann, men de har blekna så fint :) Håper ikke jeg får noen nye denne gangen heller..

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Tror ikke det er plass til flere hos meg, så om det evt kommer noen nye så tror jeg ikke at de blir lagt merke til;-)

Ble tigermamma i uke 4, etter det har det bare kommet mer og mer. Gått opp 1,5 kg totalt og er 22 uker på vei. Er hormonelt ;)

Men nå skjønner ikke jeg problemet med dem heller da, de er jo bare rosa striper som etterhvert lysner og knapt vises. Har masse fra puberteten og de er så og si usynlige, kan bare kjenne dem :)

<3 29.12.14 <3

Vi kan dessverre ikke bestemme selv om vi får eller ikke og det er ikke noe å Gjøre for å unngå det. Jeg smurte og masserte som bare det med nr 1 allikevel dukket de opp i uke 36. Med nr 2 gjorde jeg ikke No, fokk ingen nye. Nå smører jeg i ny og ne.

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Har ikke fått noen og fikk nesten ikke med førstemann heller. Og smører ikke.... Så tilhører de heldige :-)

"lurerfæltpåhvorfordetersåviktigåviteatjegtasterframobilen"

Ikke fått flere enn fra forrige ;) Har strekkmerker på puppene og hoftene. Smørte ikke noe forrige gang, og har ikke gjort det denne gang heller. Har trua på at strekkmerker ligger i kortene. Det er ingenting man kan gjøre for å forhindre dem. Det er 50/50% sjangse tror jeg :)

Ser nå at det ikke er så mye å gjøre da.. men skjønner litt og at eg har fått det. På 18 uker har jeg klart å gå fra små A størrelser til gigantisk D cup..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det har utrolig liten effekt (iallefall ingen som er dokumentert) å smøre da strekkmerkene kommer dypere og ikke i huden på toppen der man smører :( så må nok bare leve i spenning og se om de kommer eller ikke :)

Men nå skader det jo heller ikke å smøre og leve i håpet, og det kan hjelpe for blant annet kløe når huden strekker seg :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke fått noen nye...har ett lite kart på puppene etter forrige mann, men de er blitt bleke å syns nesten ikke. Håper jo at det ikke kommer så mange nye, men de blekner heldigvis til etterhvert :) Vi får være stolte av de strekkmerkene vi evntuelt får. Ett bevis på hva kroppen har vært gjennom :) Smører innimellom, men det er mest for å lindre kløe, akkurat som at det klør litt når magen strekker seg :)

I forrige svangerskap kjøpte jeg kremer og skrubber og alt mulig i dyre dommer, men fikk strekkmerker før jeg fikk noe særlig mage:/ Tror nok de kommer uansett hva du gjør, når du er disponert for det... Mine har blekna ganske mye da, og plager meg ikke noe særlig lenger:) Denne gangen tror jeg knapt jeg blir å merke dem, siden det er så mange fra før;)

Sent from my iPad using BV Forum

Tror ikke jeg har fått noen flere etter første mann. Har noen i lovehandlesene mine, men de er lyse, samme med på utsiden av lårene. De på innsiden er forsatt rød/blå, men tenker de blir bedre etterhvert :)

Kroppen min har vært igjennom noe helt fantastisk, så litt merker kan jeg overleve :D Er de skikkelig ille går det ann å behandle de :)

Jeg fikk ingen strekkmerker i de to første svangerskapene, og håper jeg slipper unna denne gangen og:) Smurte meg med vanlig bodylotion i ny og ne i de to forrige svangerskapene, og gjør det også denne gangen.

Back
Topp