Strekkmerker

Blærk. Fikk noen små strekkmerker forrige gang. Kjenner innimellom at det strekker litt i dem. Håper de ikke blir så mye større.... Jeg smører magen hver dag. Vet ikke om det funker, men er verd et forsøk

Kjøpes det på apoteket? Og når bør man egentlig begynne å d smøre? ;)

❤ alle gode ting er tre ❤

Apoteket, ja :) Spør etter det for de har det på bakrommet.
Tror man skal begynne å smøre i slutten av svangerskapet. Eller husker jeg feil? Mulig fra uke 35 eller noe.

Sent from my iPhone using BV Forum

Å, det var rart. Men kansje det egentlig ikke har noe å si da? Brukte den hver dag, gikk opp fra 56-82 kilo. Ikke ETT strekkmerke. Blir nok så jeg bruker den nå også, siden den "virket" sist

Dr Greve strekkmerke krem!

Heller ikke så veldig fornøyd med den.. Fikk ikke noe særlig merker på magen, men syntes ikke den var noe god og smøre seg med.

Smurte ikke sist og kommer ikke til å gjøre det nå heller;) fikk ikke et eneste på magen, men på lår og legger kom det litt + noen nye på puppene.. :)

Jeg satser på at jeg strakk meg nok sist gang. Jeg er dømt fra naturens side, får veldig lett strekkmerker. Fikk tilogmed på leggene sist! Men gjør definitivt ingen skade å smørre med noe. Som en annen sa så lindrer det kløe også. Skal ikke cocoa butter fra the body shop være bra? Vurderer å kjøpe den..

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app

Apoteket, ja :) Spør etter det for de har det på bakrommet.
Tror man skal begynne å smøre i slutten av svangerskapet. Eller husker jeg feil? Mulig fra uke 35 eller noe.

Tror det stemmer, men jeg har allerede begynt litt på magen :) Men det er egentlig mest fordi jeg bare liler oljen, får så myk og fin hud, og det er jo deilig uansett ;)

Ikke smurt i de 2 forrige. Fikk noen få som knapt vises .

Jeg har bestilt tummy rub (olje) fra mama mio. Inneholder mandelolje den og. Mener det stod man burde smøre fra halvveis i svangerskap. . Og at den skulle lindre kløe? Men blir nok til å kjøpe den mandeloljen dere andre anbefaler da tummy rub var litt dyr. Men peanøttolje, når begynner man å smøre med det? Og hvor ofte? :)

Jeg har bestilt tummy rub (olje) fra mama mio. Inneholder mandelolje den og. Mener det stod man burde smøre fra halvveis i svangerskap. . Og at den skulle lindre kløe? Men blir nok til å kjøpe den mandeloljen dere andre anbefaler da tummy rub var litt dyr. Men peanøttolje, når begynner man å smøre med det? Og hvor ofte? :)

Den har jeg bestilt også, håper den funker bra! :)

Back
Topp