Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser du svare mitt i tråden?Har du mulighet til å finne ut hva produktene heter...?
Merket er A PRO, og heter bare mandelojle ( til magen) og jordnøttolje til underlivet
Sent from my iPhone using BV Forum
Der så jeg det Tusen takkSer du svare mitt i tråden?
Kjøpes det på apoteket? Og når bør man egentlig begynne å d smøre?Merket er A PRO, og heter bare mandelojle ( til magen) og jordnøttolje til underlivet
Kjøpes det på apoteket? Og når bør man egentlig begynne å d smøre?
❤ alle gode ting er tre ❤
Dr Greve strekkmerke krem!
Heller ikke så veldig fornøyd med den.. Fikk ikke noe særlig merker på magen, men syntes ikke den var noe god og smøre seg med.Dr Greve strekkmerke krem!
Tror det stemmer, men jeg har allerede begynt litt på magen Men det er egentlig mest fordi jeg bare liler oljen, får så myk og fin hud, og det er jo deilig uansettApoteket, ja Spør etter det for de har det på bakrommet.
Tror man skal begynne å smøre i slutten av svangerskapet. Eller husker jeg feil? Mulig fra uke 35 eller noe.
Jo, vil egentlig tro detMan kan vel bruke jordnøttolje til magen også? Eller? Er ikke de ganske like?
Jeg har bestilt tummy rub (olje) fra mama mio. Inneholder mandelolje den og. Mener det stod man burde smøre fra halvveis i svangerskap. . Og at den skulle lindre kløe? Men blir nok til å kjøpe den mandeloljen dere andre anbefaler da tummy rub var litt dyr. Men peanøttolje, når begynner man å smøre med det? Og hvor ofte?