Strekkmerker..?

Er spent på hvordan magen kommer til å se ut innen fødsel. Den vokser jo som du i løpet av den siste tiden :p
 
Er litt øm sånn ca midt på magen. Gjør vondt hvis jeg klemmer på. Og kjenner det sånn ellers hvis jeg er i litt merkelige bevegelser. Tror ikke det har noe med strekkmerker å gjøre da jeg føler det gjør vondt inni på en måte. Jeg vet at jeg har morkaka rett bak. Har man vondt i morkaka? Har vi nerver i den? :p
 
Har fått 2 lilla prikker på magen. Regner med at det blir strekkmerker etterhvert. De blekner med tiden, så det er ikke noe stress :)
 
Årh, skrekkmerker til tusen her. Lår, hofter og pupper har fått det. Merkelig nok er magen helt fin... Heldigvis blekner de med tiden!

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app
 
Satser på å gjenbruke de jeg fikk sist :p Fikk bare på rompe og lår, men en liten pris å betale for å endelig ha litt kjøtt på bena. De 2 siste dagene fikk jeg på puppene, det var litt surt, siden jeg gikk over tiden. Men de er heldigvis nesten ikke synlige nå :)
 
Fikk kjeeeempetidlig på puppene, rumpa lår og nå legger. De er mange, men veldig svake.
Har for øvrig INGENTING på magen enda :D
 
Ikke fått noen enda, men føler huden på magen er så stram nå at jeg tipper de kommer øyeblikk...
 
Jo da nå har jeg fått strekkmerker på magen, rundt navlen. Har noen fra før, men fleste grunnet vektoppgang som ikke er relatert til graviditet. Sist fødte jeg før jeg rakk å få strekkmerker, disse har kommet nå siste dagene i uke 35/36


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp