Strekkmerker..?

Liea

Venter i spenning
Augustmødrene 2014
Marsboerne2017
Sukk... Disse fryktede, men akk så uvesentlige kjærlighetsmerkene.. Erdet noen som har fått dem? Når dukker de eventuelt opp? :)
 
Fikk på puppene allerede i 4-5 måned :p ikke store men flere små :p ingen på magen enda da ..


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Jeg å fikk på puppene tidlig. Men bare den ene :eek: men magen er fri enda. :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Enn så lenge ingenting.... Men huden er stram som fy, så tipper de kommer snary :p


Sent from my iPhone
 
Har ikke fått noen ennå, men ser på magen at det nærmer seg. Heldigvis blekner de med tiden :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Har en del på magen fra sist, ikke fått noen nye enda... Tror de kom ca etter uke 35 sist.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Fikk på magen uke 19 sist å til slutt hadde jeg sikkert 200 over hele magen.. Denne gang har jeg til nå ingen nye men det strekker litt i de gammle..
 
Har masse gamle.. Har ikke fått noen nye enda, men kommer de så kommer de.. Ingen krise.. :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Massevis. Kom I uke 28, men de er ikke vonde og ikke klør de. Satser på at de blekner og blir borte etterpå.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Fikk på puppene etter 4 måneder. Ikke så ille enda, men kan jo tenke meg hvordan de blir etter fødsel ;P
 
Har en del fra Før av! :( har ikke kommet noen nye enda, men de kom ikke Før helt på slutten sist! :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Jeg fikk mitt første strekkmerke allerede 3 måneder på vei nederst på høyre side av magen, så fikk jeg et til nederst på venstre side av magen .. Nå er jeg 7 mnd på vei og har langt flere nederst. Men de er liksom på undersiden av babykulen så jeg ser dem ikke:p plager meg ikke da:) Mannen sier han bar er stolt over å se dem, det viser at jeg bærer på babyen hans❤️
 
Har ikke fått noen!! -nye nei.... Men har en haug på lår, pupper, rumpe fra de 2 andre! Satser på gjenbruk :) Har nekta å få noen på magen da ;)
 
Jeg kjente at jeg fikk et, men det må være lite, for jeg finner det ikke igjen.. Men kommer nok mot slutten her nå
 
Jeg har ikke fått noen nye enda, men har litt fra før. Det dukker vel opp nye på slutten tenker jeg. Men det er ikke verdens undergang. Man lærer seg å leve med de :)
 
Back
Topp