Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: aangels
nei, nei. Overhode ikke :P
Den der gir ut strøm (om jeg leste rett) men denne består av masse nåler som du ruller over huden. Huden blir ikke skadet og det gjør ingen ting ont, men den lurer kroppen til å tro at det blir masse små sår. Dermed så fornyes huden mye raskere og mye dypere slik at strekkmerkene forsvinner :)) Man må jo ha litt talmodighet, for det skal jo gjøres ofte, men tro meg, det er vedt det!! :))
Her er bilder av den. Det er den som ser ut som en rosa datamus :)
http://74.125.67.100/images?hl=no&q=dermaroller%20beauty%20mouse&rlz=1R2SUNC_noNO365&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi&biw=1003&bih=444
Det er ingen kremmer eller noe ekstrautstyr som trenges, anna enn at det er lurt å skrubbe huden ofte for å fjærne død hud, så man ikke bare ruller på gammel hud :)
Kan godt legge ut før og etterbilder for dere som vil se [:D] Er jo litt greit kanskje å ha sett for ett mirkal denne lille musa kan gjøre før man bruker masse masse penger på den. Legger ut bilder i morgen, er jo natt nå, så da orker jeg ikke ;)
Kan godt legge ut før og etterbilder for dere som vil se [:D] Er jo litt greit kanskje å ha sett for ett mirkal denne lille musa kan gjøre før man bruker masse masse penger på den. Legger ut bilder i morgen, er jo natt nå, så da orker jeg ikke ;)