strekkmerker

tinav

Forelsket i forumet
var det ikke noen her inne som fant en miraklemaskin for strekkmerker til 2000 kr?? [8D] orker ikke ¨finne frem tråden igjen, men lurte på hvor du fikk tak i en sånn og hva den het? [:)]

tror hun kjøpte den på Essense Spa

åå, JIPPI!!!!! tusen takk [:D][:D][:D]

http://www.nsedreams.com/pwp/productInfo.do?pwpID=NOW9201508&prodId=97101332&textCacheLocale=no_NO

er dette noen lunde den samme aangels??

Det var godt du sa :)) tuuuusen takk!!! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: aangels

nei, nei. Overhode ikke :P

Den der gir ut strøm (om jeg leste rett) men denne består av masse nåler som du ruller over huden. Huden blir ikke skadet og det gjør ingen ting ont, men den lurer kroppen til å tro at det blir masse små sår. Dermed så fornyes huden mye raskere og mye dypere slik at strekkmerkene forsvinner :)) Man må jo ha litt talmodighet, for det skal jo gjøres ofte, men tro meg, det er vedt det!! :))

Her er bilder av den. Det er den som ser ut som en rosa datamus :)
http://74.125.67.100/images?hl=no&q=dermaroller%20beauty%20mouse&rlz=1R2SUNC_noNO365&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi&biw=1003&bih=444

Det er ingen kremmer eller noe ekstrautstyr som trenges, anna enn at det er lurt å skrubbe huden ofte for å fjærne død hud, så man ikke bare ruller på gammel hud :)

Hadde vært veldig gøy å sett før og etter bilder!![:D] Ikke for at jeg ikke tror deg, men bare for å se før jeg evt kjøper den selv! Og evt hvor dype strekkmerker du hadde...[8|] For mine er helt forferdelige...[&:]

dette høres jo helt supert ut :) har lyst til å få bort kartet på magen. Noen som vet hvor den kan kjøpes?

Om det virker trenger nok jeg en slik også... Omtrent hele magen min er dekket med de merkene:S

Hvis dere gooooooogler litt jenter,så kommer det opp bilder der også,folk som har brukt det på rynker og sånn også [:D]

Kan godt legge ut før og etterbilder for dere som vil se [:D] Er jo litt greit kanskje å ha sett for ett mirkal denne lille musa kan gjøre før man bruker masse masse penger på den. Legger ut bilder i morgen, er jo natt nå, så da orker jeg ikke ;)

Jaa, takk!! Gleder meg til å se[:D]

Kan godt legge ut før og etterbilder for dere som vil se [:D] Er jo litt greit kanskje å ha sett for ett mirkal denne lille musa kan gjøre før man bruker masse masse penger på den. Legger ut bilder i morgen, er jo natt nå, så da orker jeg ikke ;)

jaja:) gleder meg til å se[8D]

fant du noen bilder???  [8D][:D]

ORIGINAL: tinav

fant du noen bilder???  [8D][:D]

Lurer jeg på også!! Venter spent[:D][:D]

dermaroller beatuy mouse

dytt[:D]

dytt dytt [8D] mas mas [8D][8D]

*Sniker fra desember 2010*

Hvor kjøpte du denne maskinen?? [:)] Å har du lagt ut noe bilde enda?

dytter litt jeg også [:D]

Back
Topp