Har kjøpt med en gravidebukse på hm. Dongeri med stretch, ser vanlig ut og er mye mer behagelig å gå i. Er så oppblåst om dagen, er bare 5+3 men har fått en del blikk på magen allerede...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan også bruke et hårstrikk i starten.Hva heter sånn bukseforlenger på ebay? Eller har du en link? Hadde ikke tenkt på det før du skrev det her, men det var jo smart!
Haha, nei det er vel sjelden det er så pent å ha genseren midt på magen, men mange gensere går jo fortsatt over smekkn, så man er jo litt avhengig av veldig lange gensere også..Jeg går alltid med lange gensere når jeg er gravid. Ikke fint med gensere som slutter midt på magen
♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡
Eg leverte nettopp alt fra meg til søstera mi! Men ville nok venta ei stund før eg begynna å bruka det likevel. Er begynna å stramme litt, er så oppblåst i magen! Men får nok satse på tights ei stund.Ja jeg har også begynt tidlig de 2 andre gangene. Men jeg har ett problem denne gangen, hehe.. jeg har lånt bort ALT mammatøyet mitt til svigerinnen min! Hehe.. å jeg kan jo ikke spørre om å få det tilbake enda, da jeg ikke har lyst til å røpe noe enda. Så her får jeg bare prøve å holde inn magen en stund til
♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡