Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her, går mye i jogge bukser hjemme. har kjøpt en sånn bukse forlenger på ebay. Så kan begynne å bruke den etterhvert klmmer ikke til å kjøpe nytt vanlig tøy før jeg må over på mamma tøy. Sist begynte jeg med mammatøy når jeg var 7 uker på vei. Denne gangen tror jeg at jeg skal klare å holde meg litt lengre
♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡
Men man er vel avhengig av lange gensere ellers ser det jo ut som om man går med smekken åpen ?
Jeg har brukt gravidbukser fra ganske tidlig. De er bare rett og slett mer behagelig å gå med spesielt om man bører langt nede. Mange av de er jo kjempe fine også
Fiskefrua sin iPhone
Uffda Du får spørre etter det så snart du er klar til å fortelle ;-) De har noe kjempe deilige "aladdin/joggiser" på Cubus som jeg brukte mye sist viss det er et tipsJa jeg har også begynt tidlig de 2 andre gangene. Men jeg har ett problem denne gangen, hehe.. jeg har lånt bort ALT mammatøyet mitt til svigerinnen min! Hehe.. å jeg kan jo ikke spørre om å få det tilbake enda, da jeg ikke har lyst til å røpe noe enda. Så her får jeg bare prøve å holde inn magen en stund til
Så typisk!! heheJa jeg har også begynt tidlig de 2 andre gangene. Men jeg har ett problem denne gangen, hehe.. jeg har lånt bort ALT mammatøyet mitt til svigerinnen min! Hehe.. å jeg kan jo ikke spørre om å få det tilbake enda, da jeg ikke har lyst til å røpe noe enda. Så her får jeg bare prøve å holde inn magen en stund til