Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her, går mye i jogge bukser hjemme. har kjøpt en sånn bukse forlenger på ebay. Så kan begynne å bruke den etterhvertklmmer ikke til å kjøpe nytt vanlig tøy før jeg må over på mamma tøy. Sist begynte jeg med mammatøy når jeg var 7 uker på vei. Denne gangen tror jeg at jeg skal klare å holde meg litt lengre
♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡
Men man er vel avhengig av lange gensere ellers ser det jo ut som om man går med smekken åpen?
Jeg har brukt gravidbukser fra ganske tidlig. De er bare rett og slett mer behagelig å gå med spesielt om man bører langt nede. Mange av de er jo kjempe fine også
Fiskefrua sin iPhone
UffdaJa jeg har også begynt tidlig de 2 andre gangene. Men jeg har ett problem denne gangen, hehe.. jeg har lånt bort ALT mammatøyet mitt til svigerinnen min! Hehe.. å jeg kan jo ikke spørre om å få det tilbake enda, da jeg ikke har lyst til å røpe noe enda. Så her får jeg bare prøve å holde inn magen en stund til
Så typisk!!Ja jeg har også begynt tidlig de 2 andre gangene. Men jeg har ett problem denne gangen, hehe.. jeg har lånt bort ALT mammatøyet mitt til svigerinnen min! Hehe.. å jeg kan jo ikke spørre om å få det tilbake enda, da jeg ikke har lyst til å røpe noe enda. Så her får jeg bare prøve å holde inn magen en stund til