Stramme bukser..

millemari

Elsker forumet
♡ Maibarna ♡
Regner med det ikke bare er meg! Før jeg ble gravid satt buksene bra. Nå med økt appetitt er de stramme! Orker snart ikke gå med de mer. Kjøper dere ny bukser nå før dere går over på gravideklær?

Sent from my iPhone using BV Forum

Bruker mye tights så når jeansene ikke passer lengre, bruker jeg heller tights og venter til det er på tide med mammaklær :) Kjøper ikke "mellomklær" :)

Samme her, går mye i jogge bukser hjemme. har kjøpt en sånn bukse forlenger på ebay. Så kan begynne å bruke den etterhvert :) klmmer ikke til å kjøpe nytt vanlig tøy før jeg må over på mamma tøy. Sist begynte jeg med mammatøy når jeg var 7 uker på vei. Denne gangen tror jeg at jeg skal klare å holde meg litt lengre:)

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Mine sitter bedre på de... Null matlyst. Helt greit for jeg har nok å ta av ennå :-P

Fiskefrua sin iPhone

Elsker tightsene mine nå!! Gruer meg hver gang jeg må ta på meg dongeribukse... Jeg kommer nok til å bruke tights i hele svangerskapet :-)

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡

Bruker buksene mine enda. Kjenner at det strammer veldig på kveldstid, så må vel gå over til joggebukse og tights snart. Tenkte å kjøpe meg en gravidjoggebukse som de har på H&M nå. Den er grå og veldig fin. Tenker at den kan fint brukes viss man ikke er gravid også ; p

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Samme her, går mye i jogge bukser hjemme. har kjøpt en sånn bukse forlenger på ebay. Så kan begynne å bruke den etterhvert :) klmmer ikke til å kjøpe nytt vanlig tøy før jeg må over på mamma tøy. Sist begynte jeg med mammatøy når jeg var 7 uker på vei. Denne gangen tror jeg at jeg skal klare å holde meg litt lengre:)

Hva heter sånn bukseforlenger på ebay? Eller har du en link? Hadde ikke tenkt på det før du skrev det her, men det var jo smart!

Skal finne link :) det er bare en del du fester mellom knapp og knappehull med ett tøy stykke i midten :) men kan nok forlenge buksebruken en god stund med denne :)

Men man er vel avhengig av lange gensere ellers ser det jo ut som om man går med smekken åpen :p ?

Jeg gjorde det forrige graviditet, så har funnet de frem, selv om det ser rart ut, er det deilig me klær som ikke strammer:)

Telefontasting
Gutt12 og lillebaby mai15

Den bukse forlengeren virker jo genial!:) Foreløpig har jeg sluppet billig unna. Siden arbeidsgenserene er litt store, har jeg bare kunne hatt knappen åpen på buksa :D Og pysj-/joggebukse hjemme

Her går det i tights gitt:-p alt for oppblåst til noe annet hehe

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Men man er vel avhengig av lange gensere ellers ser det jo ut som om man går med smekken åpen :p ?

Jeg går alltid med lange gensere når jeg er gravid. Ikke fint med gensere som slutter midt på magen:P

Jeg har brukt gravidbukser fra ganske tidlig. De er bare rett og slett mer behagelig å gå med spesielt om man bører langt nede. Mange av de er jo kjempe fine også :-)

Fiskefrua sin iPhone

Jeg har brukt gravidbukser fra ganske tidlig. De er bare rett og slett mer behagelig å gå med spesielt om man bører langt nede. Mange av de er jo kjempe fine også :-)

Fiskefrua sin iPhone

Ja jeg har også begynt tidlig de 2 andre gangene. Men jeg har ett problem denne gangen, hehe.. jeg har lånt bort ALT mammatøyet mitt til svigerinnen min! Hehe.. å jeg kan jo ikke spørre om å få det tilbake enda, da jeg ikke har lyst til å røpe noe enda. Så her får jeg bare prøve å holde inn magen en stund til :P

Ja jeg har også begynt tidlig de 2 andre gangene. Men jeg har ett problem denne gangen, hehe.. jeg har lånt bort ALT mammatøyet mitt til svigerinnen min! Hehe.. å jeg kan jo ikke spørre om å få det tilbake enda, da jeg ikke har lyst til å røpe noe enda. Så her får jeg bare prøve å holde inn magen en stund til :P

Uffda :-P Du får spørre etter det så snart du er klar til å fortelle ;-) De har noe kjempe deilige "aladdin/joggiser" på Cubus som jeg brukte mye sist viss det er et tips :-)

Fiskefrua sin iPhone

Så typisk!! :-P hehe

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡

Back
Topp