stram mage

[QUOTE="Lykkeligfargeklatt, post: 18595580, member: 10377har selv samme problemet.. men har fått vite av 3 forskjellige jordmødre at kroppen min bare er sånn.. jeg kommer nok til å bli "plaget" av mange kynnere - noe som kunne føre til tidlig fødsel..
fikk ingen konkrete ting på hva som kunne gjøre det bedre - hjelper ikke for min del å ikke røre magen for den er like hard likevel :([/QUOTE]
Er du på jobb og beveger deg som du vil da selv om du er plaget av dette? Vil jo jobbe men kjenner at det er det verste jeg gjør i forhold til dette da magen er nesten konstant stram hele vaktene mine..
 
[QUOTE="Lykkeligfargeklatt, post: 18595580, member: 10377har selv samme problemet.. men har fått vite av 3 forskjellige jordmødre at kroppen min bare er sånn.. jeg kommer nok til å bli "plaget" av mange kynnere - noe som kunne føre til tidlig fødsel..
fikk ingen konkrete ting på hva som kunne gjøre det bedre - hjelper ikke for min del å ikke røre magen for den er like hard likevel :(
Er du på jobb og beveger deg som du vil da selv om du er plaget av dette? Vil jo jobbe men kjenner at det er det verste jeg gjør i forhold til dette da magen er nesten konstant stram hele vaktene mine..[/QUOTE]

jeg går skole for tiden men går og beveger meg som normalt ja :)
blir en del lange turer med hunden men slapper ordentlig av når jeg kommer hjem :)
 
De omtrent konstante kynnerne gav seg på tablett nr 3 av de mot UVI'en :) så ca et døgn etter at kynnerne startet for fullt (tar morgen, kveld, middag). :)
 
Back
Topp