Straks UL

Kattekvinnen

Forumet er livet
Augustlykke 2015
Hadde to timer med kjøring hjem etter timen, og var så trøtt at jeg sovnet da jeg kom hjem :p Men på UL fikk jeg hvertfall se en liten spire med et bankende hjerte, og alt så helt fint ut :) Legen mente jeg muligens var litt kortere enn 7+0, men sa at dette skulle jeg ta med en klype salt da det kan være variasjoner i disse ukene.
Skal ha ny UL om to uker, i tillegg fikk jeg utskrevet Crinone som forebygning mot evt. abort :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nå sitter jeg på venterommet på sykehuset for å komme inn til UL :)
Er spent på om de i det hele tatt finner noe, og hvor langt jeg evt. er på vei :)

Oppdaterer når jeg er ferdig :p

Last edited:
Lykke til! :D

Spennende, venter spent på oppdatering :)

Hvordan gikk det? Krysser fingrene for at du snart kommer med en positiv oppdatering!!

Oppdatert i HI :)
Om jeg ikke husker helt feil så er det snakk om at om de måler en mm feil så utgjør det en hel uke sånn i starten.
Så at legen sier at det må taes med en klype salt er veldig viktig :)
De ser vel mer på hvor mye spiren vokser til neste ul vil jeg tro ;)
Hurra for bankende hjerte i dag! :D Sjangsen for at det skal gå galt etter å ha sett hjertet banke er veldig lav ;)

Så bra alt var fint og flott!! begynte å bli litt bekymret siden det ikke ble noe oppdatering! :) bankende <3 var nok et fantastisk syn <3

Back
Topp