Straks August

Ååå, hvor stor har de estimert ca?
Jeg har samme greia pluss ICP, så er døds nysgjerrig på neste uke :cat:
Gleder meg så til å møte poden:Heartblue

På forje kontroll var hun 19% over sa de,men må sies at storebror var 4290 når han ble født,så får vist store barn:happy:men fikk beskjed om at eg skulle få lov til å føde over 4kg også,det var ingen problem,så tviler litt på at de setter meg igang:joyful:
 
Her går jeg inn i uke 36 i dag. Så det kan enda ta litt tid.. Men begynner å bli klar for å få han ut, vet det er en stor baby.. Har kontroll på sykehuset på i morgen.. Det har ikke vert snakk om igangsetting, og det håper jeg ikke det blir heller. Vil helst at det skal starte av seg selv, og gå s naturlig som mulig. Formen har vert ganske fin, men nå begynner jeg å bli sliten, veldig hoven i føttene så alt bli liksom litt ekstra tungt. Kynnerene tar seg opp, og noen dager har jeg mye nedpress, så godt å vite at det skjer noe da.
 
På forje kontroll var hun 19% over sa de,men må sies at storebror var 4290 når han ble født,så får vist store barn:happy:men fikk beskjed om at eg skulle få lov til å føde over 4kg også,det var ingen problem,så tviler litt på at de setter meg igang:joyful:
Beklager at jeg spør så mye. Hehe.
Hvordan er det å føde store barn? Går det greit?
Han her er estimert til 22% større, og vil antagelig være godt over 4kg ved termin:happy090
Kjenner det gjør meg litt redd.
 
Beklager at jeg spør så mye. Hehe.
Hvordan er det å føde store barn? Går det greit?
Han her er estimert til 22% større, og vil antagelig være godt over 4kg ved termin:happy090
Kjenner det gjør meg litt redd.


Bare til å spørre:happy:
Første min var 3860,han ble tatt med tang,så var veldig spent når jeg fikk vite på overtid med nr 2 at han var over 4 kg..på 11 dagen på overtid tok de vannet og han var ute etter 3 timer..det gjekk helt fint,merket ikke så mye yil at han var stor under fødsel. Mine gutter har vært store i hodet,og det er det jeg merker mest,men gikk veldig fint altså;)
 
Så klar for å bli ferdig, 39+1. 9 dager til termin. Har sovet dårlig i natt, kvalm å rar i formen.
Mye nedpress, kjenner snuppa ligger langt nede i bekkenet. J
Håper hun vil komme å hilse på nå snart
 
Beklager at jeg spør så mye. Hehe.
Hvordan er det å føde store barn? Går det greit?
Han her er estimert til 22% større, og vil antagelig være godt over 4kg ved termin:happy090
Kjenner det gjør meg litt redd.
Jeg fikk en på 4,5 kg sist og 54 cm og 39 i hode. Det gikk kjempefint, bare pyntesting :)
Jeg får litt stor baby denne gangen og, ligger på 95 persentil, så skal inn på kontroll 2 dager før termin for å måle :)
 
Jaaa ☺️ Gleder meg til å starte en ny hverdag!
 
40+4 her, skal på trivselskontroll på mandagen.
Har hatt mye bekken plager med nedpress og stikkinger, men ellers i fin form.
Er veldig klar for at han skal komme nå. Førstemann fødte jeg i uke 35, så føler jeg har ventet på han i 5 uker allerede hehe.

Jeg forstår at folk har mye omsorg i seg men de spørr ofte om noe er skjedd, er det noen tegn osv.
Kjenner jeg blir litt frustrert, i allefall når det nesten ikke har vært noe tidligere og nå er det flere ganger om dagen.

Det er jo ikke som at vi kommer til og holde det hemmelig når han er her, sitt tilbake og vent tålmodige akkurat som vi må
Vet jeg er litt teit, men..
 
40+4 her, skal på trivselskontroll på mandagen.
Har hatt mye bekken plager med nedpress og stikkinger, men ellers i fin form.
Er veldig klar for at han skal komme nå. Førstemann fødte jeg i uke 35, så føler jeg har ventet på han i 5 uker allerede hehe.

Jeg forstår at folk har mye omsorg i seg men de spørr ofte om noe er skjedd, er det noen tegn osv.
Kjenner jeg blir litt frustrert, i allefall når det nesten ikke har vært noe tidligere og nå er det flere ganger om dagen.

Det er jo ikke som at vi kommer til og holde det hemmelig når han er her, sitt tilbake og vent tålmodige akkurat som vi må
Vet jeg er litt teit, men..


Kjenner meg såååå igjen i det du skriver! Man er så klar for å bli ferdig at det at andre «bryr»seg bare blir mas! Jeg gikk 11 dager over termin med førstemann og jeg var skråsikker på at jeg skulle føde før, jeg var møkk lei, så hver dag over var grusomt lang og daglige meldinger med spørsmål om det var «skjedd noe» gjorde meg skikkelig sint husker jeg hahah :wtf::bored::joyful:

Masse lykke til, du er snart i mål! :happy:
 
Kjenner meg såååå igjen i det du skriver! Man er så klar for å bli ferdig at det at andre «bryr»seg bare blir mas! Jeg gikk 11 dager over termin med førstemann og jeg var skråsikker på at jeg skulle føde før, jeg var møkk lei, så hver dag over var grusomt lang og daglige meldinger med spørsmål om det var «skjedd noe» gjorde meg skikkelig sint husker jeg hahah :wtf::bored::joyful:

Masse lykke til, du er snart i mål! :happy:
Gått over ei uke med de to første, man blir virkelig lei.
Spesielt den "Du kommer til å føde før termin, jeg bare vet det".... Jaaa.... Hørt den endel ganger siste årene :hilarious:
 
På forje kontroll var hun 19% over sa de,men må sies at storebror var 4290 når han ble født,så får vist store barn:happy:men fikk beskjed om at eg skulle få lov til å føde over 4kg også,det var ingen problem,så tviler litt på at de setter meg igang:joyful:
Var på kontroll på sykehuset på onsdag (38+4) fikk da estimert 20% over, men storebror var 4150 så blir nok ikke satt igang noen tiltak her heller. Alle babyer i min familie er store 4000+ så er lite stressa :)
 
Kjenner meg såååå igjen i det du skriver! Man er så klar for å bli ferdig at det at andre «bryr»seg bare blir mas! Jeg gikk 11 dager over termin med førstemann og jeg var skråsikker på at jeg skulle føde før, jeg var møkk lei, så hver dag over var grusomt lang og daglige meldinger med spørsmål om det var «skjedd noe» gjorde meg skikkelig sint husker jeg hahah :wtf::bored::joyful:

Masse lykke til, du er snart i mål! :happy:


Haha Godt det ikke bare er meg. Jeg har prøvd og forklare det på en pen måte nå da.

Takk, jeg håper virkelig det
 
Back
Topp